action en lidle

Discussion in 'De lounge' started by ike, Jul 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 0Zebra0

0Zebra0 VIP lid

Nov 6, 2010
    10,813
    0
    36
    Noord-brabant
    Lidl : melk , sinas , ijsthee - kleine pakjes sap - kaas

Action : vuilniszakken/boterhamzakjes - frutsels voor in huis (hebbedingen) - lees(karton)boekjes voor de kleine - kussens voor de hondenbench

verder weinig eigenlijk
    de wekelijkse boodschappen haal ik niet bij Lidl of Aldi, vind het toch minder lekker allemaal

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Wij halen bij de Lidl gewoon onze weekelijkse boodschappen, een aantal producten haal ik er niet:
    - brood en beleg (haal ik bij de Hema)
    - koffie (Dolce Gusto en de gewone koffie vd Lidl vind ik niet lekker)
    - thee (ik vind alleen Pickwick-thee lekker)

Een Action hebben wij hier niet, dus daar kom ik nooit.

3. jilina

jilina Fanatiek lid

May 27, 2010
    2,362
    0
    0
    verkoopster
    friesland
    Ik had ook een keer een pak luiers bij de lidl moesten goed zijn zeiden ze tegen mij maar had alleen maar ruzie met die dingen. Door lekken, plakkertje er af misschien toeval hoor maar ben weer terug gevallen op pampers zijn veel duurder maar ik ben er wel tevreden over. Nu niet zo veel meer nodig alleen nog voor de nacht. En de espresso koffiebonen zijn wel goed.

4. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Action; HEUL VEUL!

Lidl; dagelijkse boodschappen. Groente, fruit, drinken e.d.

5. ike

ike Fanatiek lid

Jul 5, 2013
    1,573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Net bij de action geweest. Je moet nog best wel goed opletten vond ik. Niet alles is goedkoper. ik koop normaal bij de supermarkt het goedkoopste schoonmaakmiddel, het eigen merk of een of ander onbekend merk. Bij de action zag ik alleen merken zoals glorix, dat is dus duurder dan wat ik normaal koop.
    Onze katten zijn verslaafd aan van die kattensticks, die van whiskas zijn 93 cent vor 3 stuks, bij de action nu van kitekat voor 69 cent 3 stuks, is dus goedkoper dan normaal. Maar eigenmerk c1000 is eigenlijk nog goedkoper 5 voor 99 cent en die lusten ze ook.
    Toiletpapier en billendoekjes zijn echt goedkoper bij de action. Evenals een bakmat en stofzuigerzakken, nu voor 1,69 5 zakken voor een miele, alleen nog even kijken of ze echt passen maar dat zal wel.

6. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    Wij kunnen, op een paar artikelen na, prima leven van de Lidl en en action producten. :)

7. Joycey

Joycey Niet meer actief

Mijn twee favoriete winkels in 1 topic; hier moet ik even in gereageerd hebben :D

Wij kopen alles bij de Action en de Lidl - of nou ja, kattenvoer niet, want onze poezen zijn te verwend.

8. boeboe

boeboe Bekend lid

Apr 23, 2012
    628
    0
    0
    ohh dan ga ik het ook proberen! Txx..:)

9. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Ik vind ze super, houden heel veel vast en lekken nooit (in tegenstelling tot pampers helaas)
    En de geur komt ook niet hard door.
    En daarbij zijn het de enigste luiers die mijn meiske kan verdragen qua huid, van andere krijgt ze snel luieruitslag en een droge huid op de rug.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja ik vindt ze echt super!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

idd

12. Siren84

Siren84 VIP lid

Jul 8, 2010
    5,115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    lidl kom ik nooit

action: shampoo, badschuim, scheermesjes, gel, haarlak, lekkere koeken, sokken, ondergoed, kleding voor ons allen, kinderboeken. luiers e.d niet.

13. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik haal heel veel bij de action, vind het een superleuke winkel.
    De billendoekjes en de snoetenpoetsers vind ik erg goed daar. Verder is het vooral een leuke winkel om te snuffelen.
    Lidl komen we wekelijks en halen we op een paar dingen na alles. De rest haal ik bij de AH.

14. Vrouw1982

Vrouw1982 Fanatiek lid

May 17, 2012
    2,195
    464
    83
    Female
    Action kom ik voor de schoonmaakspullen, maar ik koop wel heel veel in 1 keer, zodat ik max 1 keer in de 3 maanden heen hoef te gaan. Ik vind het er veel te druk. Het lijkt wel een attractiepark.

Lidl kom ik nooit. Vind het geen fijne winkel. Geldt ook voor de aldi.

15. knap

knap Niet meer actief

Action hebben wij hier niet. En dat in een grote stad als Delft... Zo te lezen zou ik er wel graag een hier willen hebben.;)

Lidl haal ik van alles en nog wat. maar ik ga van de c1000 naar de ah en naar de lidl of Jumbo alles zit in een straal van pak en breed 2 kilometer. Dus kan goed de winkels af voor de aanbiedingen. ;) Rondje boodschappen noem ik het hier.

16. dekilene

dekilene Niet meer actief

Dagelijkse boodschappen bij de lidl.
    Geen luiers want die lekken vreselijk door!

Action is mijn favoriet voor hebbedingen in en om het huis
    En knutselspullen

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

lildi luiers? Had je dan de verkeerde maat...hier werkelijk nog nooit doorgelekt?

18. San987

San987 Fanatiek lid

Oct 21, 2012
    1,516
    98
    48
    Bij de action haal ik geregeld wat prul dingen voor in en om het huis!
    Lidl zit hier helaas geen in de buurt. Wel een Aldi, daar ga ik eerst de wekelijkse boodschappen doen en rij daarna nog door naar de C1000, omdat ik sommige dingen toch echt het A-merk wil

19. sidmick

sidmick VIP lid

Jun 23, 2008
    17,804
    4,190
    113
    Action is eigenlijk een vreselijke winkel.
    Ik ga voor een pak billendoekjes en bij de kassa moet ik 60 euro afrekenen omdat ik veel te veel leuks in mijn kar heb gegooit wat ik niet nodig heb

20. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    haha exact

Share This Page