action en lidle

Discussion in 'De lounge' started by ike, Jul 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. koala28

koala28 Niet meer actief

Lidl: Veel dagelijkse boodschappen en daarnaast luiers, keukenrollen, wc papier en soms de extra aanbiedingen die ze hebben. AH haal ik Merk cola (mijn man drinkt deze alleen). Brood haal ik bij de bakker en vlees en beleg bij de slager.

Action: Van alles, shampoo, bodylotion, tandpasta, luierdoekjes (Huggies), kleding, boxershorts vooor de jongens, knutselspullen, deco spul, buitenspeelspullen, feestspullen, snacks, snoep, chocolade, zakjes en stofdoekjes, etc.

2. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nee hier ook niet!
    Het is zelfs zo dat een paar maanden terug mn zoontje het rota virus had en alles er dus, een week lang!, van boven en onderen alles uitkwam.
    Ik zei tegen mn man: neem maar een keer goedkope pampers mee van de Lidl, want als je 3 keer in het kwartier moet verschonen, wordt het wel erg veel en duur...
    Bij de pampers liep het ook langs de beentjes af, dus...

Nou bij die luiers van de Lidl dus niet!
    Sindsdien ben ik om. Scheelt erg veel zo. Prima luier!

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

ja daarom!
    Ze zijn zo fijn...

4. Debaky

Debaky VIP lid

Apr 22, 2013
    10,348
    5,392
    113
    Lidl : Al mijn weekboodschappen alleen geen cola ( niet te zuipen )

Action: Alles behalve etens spullen, daar kom ik vooral als ik kado's nodig heb of als ik weer een tik in mijn kop heb om mijn accessoires in te veranderen :)

5. Umm85

Umm85 VIP lid

Jun 17, 2007
    26,310
    248
    63
    Female
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Hier waren lidl luiers bij mn oudste 2 wel goed, bij mn jongste zitten ze op 1 of andere manier niet goed (maar hij heeft ook een dikkere kont als die andere 2)

6. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

Dec 19, 2009
    2,089
    0
    0
    Liddl kom ik voor sowieso dropijsjes.
    Action kom ik voor oa, natte doekjes, shampoo, badschuim, wasmiddel, schoonmaakmiddel, handdoeken etc, dingen voor in huis, boekjes en speelgoed voor de kids, snoepgoed. Kortom hele winkel op kluszooi en dat soort dingen na.

7. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Bij de action sowieso al mijn toiletspullen en schoonmaak spullen en billendoekjes. Haar verf en gewoon wat leuk is als ik er kom.

Bij lidl brie, kaas, kruidenkaas, melk, de gerookte zalm is er super!, de kip cordon blue uit de vriezer, de lasagne, toetjes, hondenbrokken, ijsjes, en de namaak vitamin water van sourcy, luiers!

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Lidl kom ik nooit.

Action. Zowiezo bijna alle verzorgingsproducten ( shampoo, tandenborstels, billendoekjes etc)
    Daarnaast vaak snoep, koekjes, kantoorartikelen, schoonmaakspullen, tractaties op verjaardagen, spullen voor de tuin en nog ondergoed en sokken. Ook nog leuke aanbiedingen :) en heel veel zooi. Kom minimaal 1x per 2 wk bij action

Share This Page