Hallo, heeft iemand ervaring/advies met bh's in een trouwjurk bij 7 mnd zwangerschap? Het moet strapless zijn (maar niet afzakken) of een halter (zonder mijn nek af te knijpen).. Ik ben goed voorzien (75G) en groei nog door mijn zwangerschap..jippie.. Goede verkoopadressen (liefst in (West)Brabant) zijn ook welkom! Bedankt alvast, Daniëlle
Je hebt wel van die bh's waarbij je de bandjes los kan halen, de bandje kunr je inelkaar haken zodat je een halter krijgt. Maar ik heb nog nooit een strapless bh voor maat 75g. Ik zou even langs een goede lingeriewinkel gaan.
Tis geen zwangerschapsbh maar ik heb laatst een Freya Deco strapless bh gekocht. Het heeft jaren geduurd maar eindelijk eentje gevonden die in mijn maat (80F) perfect zit, mooie voorgevormde cups heeft en niet afzakt! Misschien daar eens op googelen?
Dank dames! Ik weet eigenlijk nog helemaal niet wat een zwangerschapsbh inhoudt, maar vind comfort die dag toch wel het belangrijkste.. Ik ga eens even googlen..
Mijn ervaring met Hunkemöller wat betreft bh's in grotere maten is niet zo goed. Rare pasvorm (ik kreeg er enorme puntborsten in )en niet voldoende ondersteundend. Maar dat is deels ook wel persoonlijk denk ik...
Ik weet niet of een torselet een optie voor je is? Die kun je strapless dragen, en steunt op je heupen, dus zakt niet af. Had zelf ook één tijdens mijn trouwdag en was er heel blij mee!
Ik denk dat die baleinen niet meer zo fijn voelen als je 7 maanden zwanger bent Ik vond ze al erg strak zitten toen ik niet zwanger was... moet er nu helemaal niet meer aan denken
Ik heb voor de trouw van mijn broer een strapless bh gekocht bij de livera, maat 70G. Ik vond hem zo comfortabel en goed ondersteunend dat ik er meteen nog drie heb besteld en nu draag ik niks anders meer! Er kunnen ook bandjes aan als je dat wil. Het merk is Prima Donna, niet goedkoop (zo'n 80 euro) maar ik zweer erbij. Maar voor zo'n speciale dag mag dat wel, toch? Het is wel geen zwangerschapsbh. Oja en vergeet niet dat als hij besteld moet worden er soms 4/5 weken levertijd op zit.
Maidenform! Ik vind geen enkele strapless fijn met grote maat. Maar die is geweldig! Te koop bij betere lingeriewinkels en Bijenkorf.
Ik heb een witte met zwarte korset draadjes aan de voorkant van de hunkemuller.. In principe met bandjes maar die kunnen eraf. Ook voor grote cups zit hij geweldig! Het was toen een bruidseditie..
Idd, torselet gaat het dan niet meer worden. Ik heb zo wel een aantal adresjes van jullie, zal eens gaan kijken. Dank voor het meedenken dames!