action en wondfo

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by sita90, Dec 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sita90

sita90 Niet meer actief

Ik zit volgens FF vandaag op 9dpo.. ik zelf twijfel of ik niet op 10 of 11 zit.
    Ja het is vroeg, maar toch.
    Ik dacht gisteren misschien heb ik wel een vroege positieve test en dan weet ik dat ik niet kan drinken met kerst. Eerst een wondfo gedaan (uit china) en daarna een action. Op de action zie ik een heeeeel licht streepje, ik twijfelde bij de wondfo of ik iets zag of dat het mijn verbeelding was. Vandaag maar weer een wondfo gedaan en ook daar lijk ik een heeel licht streepje op te zien.
    Ik ga er van uit dat het niets is, want ik heb er geen vertrouwen in. Maar wie kent de wondfo testen? Het zijn kleine dunne dipsticks, ik heb ze via marktpkaats voor een prikkie. Geven ze (hele) lichte streepjes?
    En action vertrouw ik niet helemaal...
    Hieronder een foto van de wondfo van vandaag, zodat jullie weten over welke test het gaat. Streepje is niet te zien zo.. slechte kwaliteit.
    Dus wie oh wie kent deze testen en geven ze valse streepjes?:)

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik ken de Wondfo testen niet maar hij is ook zo veraf. Kun je een close-up foto maken?

3. sita90

sita90 Niet meer actief

Ik zal het straks proberen:) Ik heb er weer een gedaan en daar zie ik het iets duidelijker, maar lijkt een beetje een vlek ofzo. Die testen zijn ook zo klein en dun;)

4. RSL

RSL Fanatiek lid

Oct 16, 2008
    2,352
    42
    48
    Overijssel
    Ik test altijd met wondfo. nooit valse streepjes gehad. . spannend! !

5. Adriana85

Adriana85 VIP lid

Oct 20, 2010
    6,081
    25
    48
    Ik heb dezelfde wondfo testen. Volgens mij zij deze erg ongevoelig en daardoor zullen ze niet snel valse streepjes geven. Maar dat weet ik niet zeker.

6. Tralala89

Tralala89 Bekend lid

Sep 18, 2013
    750
    1
    0
    Ik zie een streepje hoor meis. Succes!!
    Hou ons hier op de hoogte!

7. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Nooit valse strepen. Echter kan hij wel vals resultaat geven als je de maximale diepte van de test (dat streepje tot aan max) extra diep onderdompelt danwel langer dan de aantal gewenste seconden in je urine houdt. Dat heb ik weer van degene die ze verkoopt.

Maar zelf nooit vals getest!

8. sita90

sita90 Niet meer actief

Iig bedankt voor de reacties!
    Ik heb hem iig niet te ver onder gedompeld :)
    Ik verwacht er niets van hoor, vind ze zo licht en ik voel me ook niet zwanger.
    Op deze test leek dus een soort vlek te zitten en ik heb gespoeld met een beetje water, heeel licht streepje.
    Ik heb mijn best gedaan, maar krijg ze echt niet op de foto. Foto slaat een beetje groen uit. En je ziet een klein vlekje onder aan de test, het streepje staat daar precies links van. Ik kantel mijn laptop altijd een klein beetje naar boven, zo zie ik het duidelijker.
    Ik wacht gewoon af:) Vriendlief word gek van mij;)

9. Niekske78

Niekske78 Actief lid

Nov 18, 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het vlekje in het midden van de controlestreep en het 'zwangerschapsstreepje' zit, lijk ik m te zien... O wacht... Ik zie nu ik terug kijk op de bovenste foto dat dit het bochtje is. Op de bovenste foto lijkt ik m vrijwel naast het vlekje te zien, wel heeel licht. Test over een paar dagen nog es...

10. sita90

sita90 Niet meer actief

Bedankt:)
    Hier test van vanochtend. Ik twijfel toch of het niet aan de testen of aan mijn ogen ligt hoor;) ik heb echt het gevoel dat ik ongesteld ga worden.

11. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zie hier niets op helaas.

Share This Page