Kan iemand mij dit uitleggen? Al bijna een week aan het testen. Zou maandag m'n eisprong moeten hebben gehad volgens app.. Maar uit de testen word ik niks wijzer! Jullie wel? Misschien beetje blind geworden van het turen
Kruidvat ovulatietesten zijn helaas niet erg betrouwbaar. Dus gewoon het gezellig maken en andere ovulatie testen bestellen.
De 24ste springt er toch wel meer uit dan de andere op het eerste zicht. Maar of ie nou echt positief is geweest Lastig zo!
Er zomin geen positieve tussen. Nu moet ik eerlijk zeggen dat sommige vrouwen niet precies weten hoe ze een ovulatietest moeten gebruiken. Vriendin van mij is er ook mee bezig en had op dag 25 nog geen positieve test,wat bleek....mevrouw ging gewoon door met drinken en plassen voordat ze een test ging doen..niet slim dus
Hoelang van tevoren mag je niet plassen dan? Doe het s avonds rond 8 uur. Heb gisteren volgens mij eisprong gehad. (Vannacht). En m'n test was gisteren niet exploderend. Heel raar. Maja hebben genoeg geoefend. Duimen maar
Als je maandag je eisprong zou moeten hebben, dan kan ie ook pas zaterdag of zondag knallen dus wat dat betreft is er nog niks geks aan je testen. Geloof dat je tussen 10.00 en 20.00 moet testen, mijn ervaring was dat je rond de middag, dus iets van 13.00 uur ofzo het beste kunt testen. Ik heb ook altijd gewoon gedronken enzo ook al ging ik net iets daarna testen maar heb toch altijd wel een positieve ovulatietest gehad.
Ik deed mijn ovutesten meestal met de tweede ochtendplas. Maar op zich maakt het tijdstip niet zoveel uit, als je maar zoveel mogelijk op dezelfde tijd test. Ik heb ook wel eens gehad dat de ovutest nog niet positief was, maar de dag erna ineens eruit knalde. Het kan dus nog. Ik heb wel eens mijn eisprong op dag 11 gehad, maar ook wel eens op dag 16. Goed dat jullie al goed aan het klussen zijn geweest. Zou toch nog eventjes 2-3 dagen doortesten (en klussen).