Zeker nu Sinterklaas en Kerst in aantocht zijn.. Zijn hier nog meer Action-verslaafden? Ik koop er graag mijn shampoo/zeep/billendoekjes voor de kleine man/mokken/glazen/bakspullen/vuilniszakken/knutselspullen/schoolspullen en ga zo maar door. Nog meer fans hier? En wat zit er dan in jouw mandje/wagentje!?
ik vind het ook helemaal geweldig nu ik een nieuw huisje heb heb ik er echt bijna alles kunnen kopen een minpuntje kom altijd met teveel thuis hahaha
koop er altijd graag huis spulletjes,schoonmaakspulletjes.makeup doekjes ed.. ze hebben altijd wel iets wat ik mee wil nemen.. en niet duur.. dat scheelt.. heerlijke winkel!
Jaaa ik ook! - antibacteriele karnemelkzeep - snoepjes/koekjes/chocolaatjes - knutselspullen voor dochter - schrijfblokken, pennen etc. - kaarten - decoratie dingetjes - schoencadeautjes - damesboxershorts voor na de bevalling
Ik vind de Action echt een leuke winkel.Kan er heerlijk doorheen snuffelen,en vind ook altijd van alles.Bij de kassa moet ik uiteindelijk dan toch best veel afrekenen . Wat ik er zoal koop: zo'n pak van 10 vaatdoekjes fotolijstjes kaarsen sier dingetjes voor in het huis kartonnen baby boekjes voor m'n dochter lege cd's glazen sokken snoepjes (die ik op weg naar huis op snoep ) schoonmaakspul stofzuigerzakken Eigenlijk echt van alles en nog wat. Dacht toevallig vandaag nog''Zal weer eens naar de Action gaan''
Ik heb er pas dove douchegel talco gekocht, billendoekjes, monddoekjes, vaatwastabletten, luierzakjes, wegwerphandschoenen(werk in de thuiszorg), een afdekzeil voor in de tuin, snoep, roosvicee 50/50, robijn waspoeder en ga zo maar door. Ik ben dus ook een fan!. Laatst hadden ze een kerstbal met verlicht engeltje voor maar 0,59 cent, helaas was deze uitverkocht.
Ik vind de action heerlijk,koop er billendoekjes,pennen,fotolijsjes,schoonmaakspullen,kleine kadotjes,kaarten,sjaaltjes,handschoenen,pantoffels echt vanalles! Hij is hier om de hoek,meestal loop ik er 1 maal per week doorheen.
Ik lees hier op zp zo vaak over Zeeman, wibra en Action. Zeeman en Wibra ken ik wel maar Action niet. Is dat een soort Hema?
ik hou van de action haha vaatdoekjes wceend sponsjes theedoeken knutselspul bellenblaas stoepkrijt billendoekjes doche spul voor mijn vriend phneutraal anders lijkt hij op een gebobbelde tomaat haha schriften kartonnenboekjes snoepjes koekjes haarvrutsels en dat was het wel zo een beetje.
Homepage - Action Nederland B.V. uhhm nee je hebt er van alles veel merk spul nivea wceend sprits negenzoenen enzo maar dat komt gewoon uit het buitenland(veel) of productiefoutjes, faiitte zaken enz leuke winkel je kan in de link je postcode invoeren kan je zien waar hij in de buurt zit
Ik kan bijna zelf een action beginnen zoveel spullen heb ik van hun in huis! Van prulletjes tot grotere aankopen. Hoe bedoel je action-fan?!
yep knutselspullen schrijfspullen fotolijsten mokken thee en handdoeken schoonmaakspullen huggies luierdoekjes aanbiedingsproducten onzindingetjes... snoepjes
Hier ook een fan! Ik koop er altijd: Shampoo Billendoeken Tandenborstels Deo Sokken voor de kindjes Pyama voor sem Speelgoed Enz
Jaaaa!!! Action rules! Toen ik vanuit de Zaanstreek naar Zoetermeer verhuiste was het enige dat ik miste de action haha, gelukkig kwam die al snel Heb laatst een Action hyves gevonden met echt mega leuke ideetjes om met al die frutsels te doen, echt een aanradertje action Hyve - hyves.nl Ik hebmegaveel actionzooi in huis haha, maar vandaag ga ik evengoed weer even naar de action