Is heel verschillend, ik had op 15 dpo ( 1 dag na nod)een knaltest, de teststreep donkerder dan de controle streep maar dit is voor iedereen verschillend
Spannend allemaal zeg! Ben benieuwd hoe je hcg donderdag of vrijdag is! Ik weet niet wanneer je een knaller moet hebben.. Bij mijn dochter had ik op 11 DPO een heel licht streepje en op 20 DPO pas een knaller! Ik was er toen eigenlijk heilig van overtuigd dat het niet goed zat, maar ze loopt me hier toch echt de kast leeg te trekken...
Het maakt me allemaal gewoon vrij onzeker dat testen, omdat ik niet echt ontzettende oploop zie, gyn zei niet druk om maken een streep is een streep. Maar toch hè
Test je verder niet meer?? Ben weleens benieuwd hoe een kv er nu uit ziet. Vond je streepjes afgelopem weekend echt amper cb-digitaal waardig terwijl die bij een hcg van boven de 25 positief uitslaat. Al is je hcg in je bloed wel altijd wat hoger dan in je urine. Spannend hoor meis!
Idd... maar dat had ik in het begin van dit topic ook al aangegeven aan @Muisjemeisje . Je kaartje ziet er goed uit hoor. Lijkt op mijn lf van de laatste zwschap (zie link handtekening).
Je basaal ligt op 36.5. De stijging na het kruis nu is geen 0.2-0.3 tov van je basaal. Nu kan het zijn dat je een slowrise hebt, maar die heb je vaak maar 1 dag en geen 2. Aangezien jouw temp op cd 18 wel (ver) boven de 0.3 graden uitkomt vetwacht ik dat jouw ei op cd 17 in de hele vroege ochtend is gesprongen
Ik was in de veronderstelling dat ik nog 1 action test had maar de verpakking bleek al leeg Moet zo dus even nieuwe halen. Had nog wel een clearblue plus liggen maar die vind ik bij lange na niet knallen. Ik moet straks om bloed te prikken dus dan weten we het zeker ! Pffff ik hou wel al rekening met het ergste
Streep is trouwens wel veeel duidelijker dan de foto aangeeft. Zie nu dat hij op de foto helemaal onzichtbaar is