Bij mij zagen ze met dat termijn een zwart vlekje en met 5.3 dooierzakje en stipje maar wel met Heel helder apparatuur. ( van gyn)
Baarmoederslijmvlies was verdikt. En eileiders waren leeg. Dus als het ergens zit zit het in ieder geval niet in mijn eileiders gelukkig. Dat is wat ze heeft gezegd. Ik mag over 2 weken terug komen. Nu die hcg afwachten
Dat is al goed nieuws om mee te beginnen toch!? Nu hopen dat je een mooie zwangerschap zult uitdragen! Geloof erin!
Ik weet niet zo heel goed wat ik moet denken, ik wacht even de hcg af. Eigenlijk weet ik nog steeds niks
Baarmoederslijmvlies verdikt is idd normaal beeld bij je termijn, maar zegt helaas niet of hef goed zit niet . Krijg je het hcg vandaag nog te horen?
Ik zou het vandaag nog horen, maar ik denk dat het morgen ochtend word. Heb niks meer gehoord en het is natuurlijk al na vijven
Gewoon even bellen hoor. Zou niet de eerste keer zijn dat de uitslag er wel al is maar ze nog niet aan bellen zijn toegekomen.
Dat is ook zo inderdaad. Hopen dat het mooi verdubbelt is. Het verdubbelt zich ongeveer elke 48 uur. Dan zakt er een last van je schouders en kan je lekker gaan genieten.
Vannacht ineens enorm heftige krampen gehad, zomaar uit het niets kwam alles er uit. Ben hier best wel van geschrokken. Maar mijn eigen gevoel zei al dat het niet goed zat, alsof ik het al wist
Wat jammer meid Ik verwachte het idd ook al na die cb plus test, maar ik hoopte toch op de ander wending voor je. Sterkte meis!! Knuffel!!
Wat ontzettend balen, ik was er al bang voor. Wel “fijn” dat je lichaam herkent heeft dat er iets mis was en dat het zichzelf heeft opgelost nu. Schrale troost maar toch