Ik baal er zelf ook echt van. Maar het was nu nog zo pril dat het eigenlijk gewoon mijn menstruatie is maar dan een weekje later. Denk ik
Aah wat rot meis. Je houd toch een beetje hoop, ondanks dat knagende gevoel. Maar ergens is dit "beter" dan dat je vandaag de uitslag van maar een beetje hoger hcg kreeg oid. Nu is het vandaag CD1 en nieuwe ronde en nieuwe kansen. Zo snel hoeft het niet hoor. Je mag best verdrietig zijn. Lekker met chocola, thee en een dekentje op de bank.
Ondanks dat het maar een weekje was is het nog erg verdrietig! Sterkte en hopelijk snel zwanger van een wondertje dat bij jullie mag blijven!
Wat lief jullie reacties allemaal! Het agaat goed hoor, bloeden is inmiddels al gestopt dus we gaan er weer vol voor de nieuwe ronde. Het heeft er wel even ingehakt, ik heb nog nooit een miskraam gehad en ik had me er toch wel al een beetje op verheugd een nieuwe zwangerschap
Zou het wel even in de gaten houden dmv testen. Ik bloedde ook heel kort en mn testen bleven ook licht. Gegeven moment werden ze zelfs donkerder en toen begon ik na 10 dagen weer te bloeden en toen werden ze pas negatief. Met jou termijn moeten ze echt best snel negatief zijn en anders zit er vaak nog wat. Moet je nog naar de vk of gyn voor een controle-echo?
Even een update, wanneer zouden mijn testen echt weer negatief moeten zijn ? Volgende week donderdag volgens mijn cyclus na de vmk is mijn NOD. Ik heb voor het laatst lichtjes positief getest op 18 feb. Omdat de verloskundige mij vandaag belde, en vroeg of ik doorgetest had tot ze negatief waren, heb ik vanmiddag een action testje gedaan. Ik had namelijk niet doorhetest tot ze negatief waren. Deze test is nog steeds zeer licht positief. Niet op de foto te krijgen. Hoe kan dit?
miss zit je wel voor je ei dat zou ook eventueel kunnen???? Ik weet t niet precies hoor. Kun je niet een echo krijgen????