Ja ook na 2-3 weken. Ligt bij elke vrouw anders. Het lichaam heeft even de tijd nodig om zich te herstellen. Ze adviseren ook om eerst de ongesteldheid af te wachten voordat je weer zwanger wilt raken. Dat zei de huisarts tegen mij. Ik moest een echo krijgen als ik langer dan 2 weken bleef bloeden. Gelukkig was dit niet het geval. Vervelend om zo in onzekerheid te zitten. Ik zou, als ik jou was, de verloskundige advies opvolgen en aan hun vragen hoe verder.
Dit kan idd en lees je ook allemaal op google maar dat gaat 9 vd 10 keer over een miskraam van 8-12 weken. Hier heb je het over een vroege miskraam van 4+nog een beetje. Ik weet niet of je dit topic gevolgd heb maar haar streepjes waren/bleven superlicht waarbij ik dus denk dat het hcg amper boven de 100 geweest is. Dan blijven je testen als je goed schoonbloed echt geen 3 weken positief. Is wel wat anders dan bijv. bij 8 weken dan kan het hcg wel 100.000 zijn. Ik heb in januari een vmk gehad bij 4+3 weken en mn test was 3 dagen na begin van bloeding al negatief. In november een vmk gehad met 5 weken en toen bleef mn test positief en werd zelfs donkerder. Toch een restje weefsel wat er na 10 dagen gelukkig vanzelf uit kwam en toen was mn test met 2 dagen wit.
Ik wil dit dus echt nét posten. Mijn testen liepen enorm snel af. Dus dan is het toch zeer onwaarschijnlijk dat dit rest hcg is
@Muisjemeisje heb je nog een afspraak bij de verloskundige of gyn? Ik hoop dat je gauw uit je onzekerheid bent.