Als morgen je nod is zou je gewoon kunnen testen nu. Er zitten 2 in volgens mij. 1 dag voor nod had ik met action testen een duidelijke streep.
Je hebt vandaag al 2 testen gedaan?? Waarom zou je er dan nog 1 gaan doen?? 3 testen, van hetzelfde merk notabene, op dezelfde dag is echt gekkenwerk Ik zou pas morgen of overmorgen weer testen.
Testen van vanmiddag. Kruidvat heeeeeel vaag, action direct na het doen ook roze streepje welliswaar licht maar wel een streepje. Zullen t echt geen indrogers zijn ?
Ik zie eigenlijk helemaal niets nog maar dat kan aan mijn computer liggen. Ik hoop voor je dat je snel superpositieve testen in handen hebt!!
Sorry ik zie het ook niet.. ik begrijp dat je wil weten waar je aan toe bent hoor! Maar zolang je de testen open moet breken om ook maar iets te zien ben je misschien nog wat te vroeg met testen?
Ik zie lichte streepjes al moet ik wel echt turen, waarom doe je morgen geen predictor early dan weer je het zeker
Heb je nou echt 4 testen gedaan vandaag? Tuurlijk moet je het zelf weten hoor, maar zoals je ziet brengt het je alleen maar meer verwarring. Op de verse action zie ik weer een heel vaag pennestreepje. Op de kv test zie ik niks en zo te zien is hij ook al ffies opgedroogd . Ik zou gewoon echt ff 2 dagen wachten. Als er nu hcg zit dan zal je dat over 2 dagen moeten zien aan de oploop van de streep. Succes en ik duim met je mee.
Haha ja ik ben echt gek ik weet het. De kruidvat zit trouwens weer in de huls en het is met het blote oog echt wel te zien, paars roze streepje. Ik hou jullie op de hoogte ik test morgen ochtend bij geen rode
Bij die andere testen moet ik echt turen.. snap alleen niet waarom de testjes uit elkaar worden gehaald. Soms foto maken met flits helpt ook wel vaak. Succes morgen hoop dat die oploopt voor je
Vanmorgen licht positief getest met kruidvat en action meiden! Beide binnen de afleestijd ik ben voorzichtig blij, temp is ook nog hoog. Foto maak ik even als ik klaar ben met haasten naar school etc
De foto is heel wazig inderdaad. Maar als jij m in het echt ziet dan zal het wel goed zijn toch. Voorzichtig gefeliciteerd!
Ik bedoel het niet vervelend maar ik zou dit zelf niet als een positieve test zien op mijn NOD.. Ik hoop het echt voor je dat het de komende dagen wel overduidelijk positief wordt hoor!