Zo op de foto's los lijkt die van gister middag wat duidelijker de streep.. Misschien inderdaad die twee samen op de foto?
Bovenste is van vanmorgen, ik stop denk ik tot maandag even met testen want ik word hier alleen maar onzeker van en voor hetzelfde geld is er helemaal niets aan de hand
Als ik heel eerlijk ben ziet dit er idd niet goed uit. Maar ik hoop van harte dat ik het fout heb en de testen toch nog gaan oplopen!
Wat adviseren jullie meiden ? Vanmiddag nog even kijken of gewoon nu even stoppen en het allemaal aanzien ?
Ik zou pas overmorgenochtend testen met de kv 2v5. Die zou dan echt veel duidelijker moeten zijn dan die van vandaag.
Hier de test van gisterenmiddag en vanmorgen onder elkaar. Natuurlijk kan je middagtesten en ochtendtesten niet vergelijken, maar naar mijn idee mag daar niet zo'n groot verschil in zitten. Offffff die van gisterenmiddag was ook zo'n valse zoals we de laatste tijd zien... in dat opzicht is de kv vandaag ongeveer gelijk aan gisterenochtend volgens mij.
Ik zou het voor nu idd even afwachten, ik vind je testjes erg licht blijven en heb er zelf geen positieve ervaring mee.
Ik snap je onzekerheid. Wacht het af meis. Voor hetzelfde geld slaan je testen smiddags aan. Probeer het maar los te laten en af te wachten. Een antwoord hoe graag je ook wilt krijg je nu toch niet. Ik hoop voor je dat je harttikke zwanger bent! En duin voor jou
Die vals positieve die we hier langs hebben zien komen waren nog veel duidelijker. Ik zou zelf vanmiddag nog eens testen. Na de lunch niet meer drinken (wel plassen!) en om vier uur testen. Ik wordt zelf onzekerder van wachten dan van testen. Maar dat is uiteraard aan jou.
In theorie zou ik 1 of 2 dagen wachten. Na 2 dagen moet er echt wel oploop in zijn gekomen Maar ik weet zeker dat ik in jouw schoenen zou blijven testen Vanmiddag, morgen, etc.. Het maakt je zo onzeker dit. Ik vond die van gisteren middag wel duidelijk. Maar zo bij elkaar vind ik het er minder positief uit zien..
goedemorgen ik heb een beetje zitten twijfelen of ik wel of niet zou reageren, want ik hoop echt heel erg dat je zwanger bent en je dit jaar een super mooie baby in je armen hebt. ik hoop niet dat ik afgerekend ga worden door wat ik nu ga zeggen van alle zwangerschappen gaat bijna de helft mis in de eerste 3 of 4 weken... heel veel vrouwen hebben dat niet eens door doordat ze vaak denken dat ze gewoon iets heftiger ongesteld zijn.,, nu worden de testen steeds gevoeliger en gaan wij vrouwen niet pas na of rond de nod testen maar soms al een week of nog eerder beginnen met testen. en weten we wel dat we zwanger zijn, soms met een verdrietige afloop (soms denk ik wel eens maken we onzelf niet helemaal gek met het vroege testen) Ik hoop zo dat dit niet bij jou het geval is want als je nu rond je nod zou zitten dan verwacht je dat de testen wat duidelijker zijn omdat er meer hcg aanwezig is. maar kan ook een veel latere innesteling. en dat je dan als nog volgende week een duidelijkere test in handen hebt. er zijn gelukkig ook genoeg vrouwen met een hele lichte test en hadden na 8 maanden een super mooie baby in de armen! ik blijf voor je hopen! ik zou zelf maandag pas weer een test doen. liefs tasha
Bedankt voor al jullie eerlijke adviezen meiden ! Daar heeft een mens wat aan haha action heeft wel duidelijk oploop dus verlies nog geen moed, en het is nog zo pril natuurlijk. Ik hou jullie op de hoogte !
Ohja dit was trouwens de action van vanmorgen en die zonder huls van tieten. Die van gisteren is een early, die van vandaag een gewone action test