@Thea23, ik doe geen uitspraak over jou zwangerschappen maar vraag me alleen af of je zelf weleens slecht oplopende testen hebt gehad. Want zeggen dat iemand in het geval van TS zich helemaal knettergek maakt getuigt daar namelijk niet van. Ik zou dit zelf voor mn 2 vmk namelijk ook hebben kunnen zeggen maar zou dat nu nooit meer doen omdat ik weet hoe het voelt. Ergens hoop je tegen beter weten dat je ineens een knalstreep heb ofzo. Snap niet waarom je zo opgefokt reageer.
Ik van je test er wel positief uit zien. En natuurlijk heb iedereen gelijk dat je ook een beetje realistisch moet blijven. Maar toch gefeliciteerd!
O die heb ik zeker gehad zoals je ziet heb ik ook 10 kindjes verloren maar daardoor wel geleerd dat non stop testen je alleen maar knettergek maakt en je het toch niet in de hand heb . Ik ben opgefokt door jou woorden ik denk dat jij nooit, ik denkt dat jij .... of ik neem aan dat .... Heb ook geleerd doordat ik teste zo vroeg en veel dat ik beter tot 2 dagen na nod kon wachten want mocht ik voor die tijd bloeden was het gewoon mn ongesteldheid . Bescherming noemen ze dat.
Iedereen gaat daar op een andere manier mee om. De een door vroeg te testen, de ander door niet te testen voor NoD. Ieder zn ding. I
Ga je lekker?Kom op zeg...ff terug op aarde Vind deze aanval richting @sweetdreams echt niet nodig hoor. Zoals gezegd gaat iedereen er anders mee om.
Huisarts geweest. Vanmiddag meteen gynaecoloog omdat ik medisch ben ivm medicijnen. Top geregeld weer. Krijg dus meteen een vroege echo om te bepalen of het op de juiste plaats zit zei de huisarts ? Snapte ik niet helemaal maargoed. Uitslag van de hcg krijg ik zo via de telefoon !
Blijft spannend zeg! Wel fijn dat je vanmiddag gelijk terecht kunt. Hopelijk word je vandaag een stuk wijzer over hoe het zit. Ik duim voor je!
Ja dat is zon expres predictor. En de gewone action. Ze zijn wel redelijk opgelopen. De huisarts zei mij net dat de oploop niet zozeer uitmaakt, als de test maar niet lichter word. Sommige mensen maken nou eenmaal niet enorm veel hcg aan direct
Fijn dat je zo mag komen. Met ‘op de juiste plek’ bedoelen ze dat ze kijken of het niet buiten de baarmoeder zit. Maar dat is erg zeldzaam hoor, snap niet waarom hij dat moet melden...
Ja geen idee.. hij zei gewoon dan kan ze even kijken of alles goed zit. Wat zie je op een echo van 4w3d?
een dooierzakje met een "balletje" en ze zien of het mooi licht en ze kijken even of alles eromheen mooi uitziet