Geven ovulatietesten altijd lichte streepjes?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Assepoester8, 5 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Assepoester8

2 feb 2016
    89
    0
    6
    Ik ben na 9 jaar mmm een hele dankbare moeder van 2 prachtige kinderen.
    Ergens is er nog wel de wens voor nog een kindje maar weer de mmm in is uitgesloten.

Voor ik zwanger was van mijn oudste heb ik wel eens een ovulatietest gedaan maar die gaven altijd maar 1 streep.
    Ik werd ook niet ongesteld. Na de bevalling kreeg ik ook geen cyclus.

Mijn jongste is nu bijna 2 en nu ben ik inmiddels in 4 maanden tijd 3x ongesteld geworden. Er zit geen regelmaat in de cyclussen 19 tot 60 dagen.

Nu heb ik vandaag (dag 6) een ovulatietest gedaan en heb ik een heel licht streepje.
    Ik weet dat dat negatief is maar zelfs een licht streepje heb ik nog nooit gehad.
    Het zou zo’n wonder zijn als ik spontaan een eisprong zou krijgen.

Nu ben ik bang dat ik voor niks hoop krijg. Dat deze ovulatietesten een soort voorgedrukt streepje hebben.
    Ze zijn van het merk 2 besure.

Ik blijf natuurlijk doortesten maar ben zo benieuwd of ik mag hopen op een eisprong of dat een licht streepje helemaal niks zegt.

2. MarlousAnne

MarlousAnne Actief lid

8 nov 2012
    296
    94
    28
    Ja ze geven altijd een licht streepje!

3. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Zegt echt niks. Ik heb als ik goed kijk altijd een licht 2e streepje. Een week voor mn ei begint hij dan iets donkerder te worden en dit bouwt dan langzaam op tot een piek.

Assepoester8 vindt dit leuk.
  4. nizzie86

nizzie86 Fanatiek lid

25 jan 2017
    4.172
    5.147
    113
    Helaas, hier ook de hele maand door lichte streepjes, en dan een opbouw voorafgaande aan mijn eisprong. Maar aangezien die testen van 2-BeSure zo goedkoop zijn, zou je er elke dag eentje kunnen doen om te kijken of er inderdaad oploop in zit. Ik hoop dat jou een eisprong en nog een spontaan wondertje gegund is!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Helaas heb je altijd lh in je lichaam.
    En dus kunnen lichte srrepen in je hele cyclus voorkomen.
    Het zegt dus niks over of er een ei aan zit te komen.

Even blijven doortesten dus.
    Succes.

6. Assepoester8

2 feb 2016
    89
    0
    6
    Bedankt voor jullie reacties! Ik blijf nog even door testen en hopen dat ze oplopen.

Maar ook als je helemaal nooit een eisprong hebt? Want toen ik geen cyclus/eisprong had bleven ze helemaal wit.

7. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.915
    15.585
    113
    Nabij Utrecht
    Ja ook dan heb je wisselend lh in je lichaam.

8. Assepoester8

2 feb 2016
    89
    0
    6
    Jammer, had toch wel hoop dat een streepje betekende dat m’n lichaam het zelf weer ging doen.

Ik blijf doortesten en dan hopen dat ze gaan oplopen.

Deel Deze Pagina