Ik liep in de Action en zag die verschrikkelijk goedkope testjes liggen. Zaterdag of zondag is mijn NOD en ik besloot er eentje te doen. Ik had verwacht dat ie hartstikke wit zou blijven, maar eigenlijk kwam er vrijwel meteen (dus na ongeveer 1 minuut) een 2e streepje tevoorschijn. Kan dit net zo goed een indroger zijn of zijn die Action testjes toch wel redelijk betrouwbaar? Hij is in het echt best duidelijk te zien, maar op de foto krijgen was toch iets lastiger. Zien jullie iets?
Ik zie ze ook. Kan je een foto maken zonder de bovenkant van het omhulsel. Dan komt hij vaak beter op de foto
Ik zie wel iets, maarniet heel goed. misschien idd een foto zondr het kapje plaatsten. Hopelijk wordt ie duidelijker de komende dagen!
Zodra ik op ons andere forum deze foto zag wist ik dat ik ook even hier moest kijken hihi. Hij is echt niet stralend wit dus!!
Haha Ik ben in shock hoor. Had het echt niet verwacht. Ik voel ook helemaal niets, maar bij L & N voelde ik ook pas iets toen ik 7 weken was. Morgenvroeg nog maar eentje doen. Je krijgt voor die 1,50 ook nog 2 testen haha.
Haha, jij bent al overtuigd? Thanks! Maar voordat ik mezelf feliciteer wacht ik nog even de test van morgenvroeg af
Hey hey hey hetzelfde alleen is 1 test van gisteren een de andere van ongeveer 20 min hij was net als de andere foto hier boven jan het zijn na 20 min dat het al indroogstreep is? ???
Ik zie wel iets maar lijkt vlekkerig. Ik ben (nog) minder enthousiast helaas. Hopelijk heb je van de week meer duidelijkheid
Ik zou nog niet te vroeg juichen...ik vind het een twijfelgevalletje Nog even afwachten dus! Succes! En zal voor je duimen.