Goedemorgen Ik twijfel.. wat ik zie. Of niet zie. Of wil zien of niet wil zien.. dus ik hoop dat jullie even mee willen kijken.. Normaalgezien zou ik morgen ongesteld moeten worden maar ik had donderdag dus wat roze slijm en ik dacht dat ik toen al ongesteld zou worden maar het zette niet door.. en nu twijfel ik en help enzo. Dus. Dit is de test..
En sorry ik heb mij nog niet voorgesteld, ik lees hier wel eens maar nu ben ik een beetje ehm.. van de wap dus sorry dat ik zo als nieuw lid dit er meteen in gooi..
Kun je nog een andere foto maken en plaatsen? Hij valt een beetje in de schaduw je test. Ik denk wel iets te zien, maar misschien beter om bij het raam even een foto te maken?
Op die rechtse foto lijk ik een tweede streepje te zien. Maar het is beter om de test bij daglicht op een witte ondergrond te leggen en dan van zo dichtbij mogelijk een foto maken.
Nog een foto gemaakt, bij het raam.. deze is natuurlijk wel veel later dan na 5 minuten inmiddels. De eerste twee foto's waren wel na 5 minuten.
Die tweede foto is wel wat lichter, maar idd even bij het raam maken met een lichte achtergrond. In natuurlijk licht zie je het echt het beste!
Ok, ook nog dichterbij. Maar ook die natuurlijk veel te laat, dus ik vraag me af hoe betrouwbaar het dan nog is.. Waaaah!
Deze is veel duidelijker ja. Hoe oud is de test nu? Ik zie een mooie streep. Morgen of overmorgen nog maar eens testen of hij is opgelopen! Sterkte met wachten!
Ja hoor ... duidelijke streep! Ik zie het op al je testen trouwens dus ook op die binnen de tijd En kv kleurt langzaam bij dus dat hij na de 5 min donkerder wordt is niet vreemd.