Helaas meiden bij mij heeft het gisteravond doorgezet grrrr. Balen!! Ik hou dit topic in de gaten en duim voor jullie!!
Shit Star... Balen... Bij mij hetzelfde vanochtend .... Baal enorm! Weer op naar de volgende. Succes!
Nee wat een rotnieuws... Echt balen voor jullie alletwee 😢 zuur... Morgen naar de onbekende huisarts met meer ervaring op het gebied van gynaecologie. Ik hoop zo dat ze het spiraal eruit krijgt. Anders moet ik naar het ziekenhuis en dat zal niet meer voor de vakantie lukken. Mochten jullie niet meer verder schrijven hier, dan hoop ik jullie over een maandje weer tegen te komen met een mooie test.
Heh bah jij ook al! Nou zullen we elkaar volgende ronde een mooi testje laten zien? Ik vind dat wel een goeie deal! ik zal degene van dit topic even als vriend toevoegen, dan ga ik het van jullie in de gaten houden, leuk!!
Jeetje dan hoop ik voor jou heel erg dat het gaat lukken, zou wel heel erg fijn zijn zo voor je vakantie. Ik heb je toegevoegd als vriend, dan kunnen we nog eens kijken hoe het met elkaar verloopt
Helaas ook de andere huisarts met speciaal gereedschap kreeg het niet voor elkaar 😥 Ik zou een verwijzing via mijn huisarts krijgen voor de gynaecoloog. Maar ik wilde niet afwachten tot ik van het ziekenhuis een oproep krijg en heb zelf gelijk gebeld. Morgen is er plek. Ik hoop dat hij hem wel tevoorschijn krijgt mrt behulp van een camera 😆 worden vast prachtige beelden. Misschien mag ik wel meekijken haha Hoe gaat het met de overige dames? Al over de ergste baaldag heen?
Hoe staat het met het testen van de orginele topicstarter?? Of heb ik daar overheen gekeken? Voor de meiden die niet zwanger zijn en degene met de spiraal op doorreis (been there, heel vervelend!!) sterkte en succes! Hopelijk binnenkort voor jullie ook positieve testen!!!