Vanaf gister ben ik met Kruidvat 2 voor 5 gaan testen. Eerste test was met 2 de urine zonder drinken 2 de test was wel na drinken en ongeveer 3 uur wachten 3 de test van vanmorgen was met eerste urine 4 de test was 2 de urine vandaag hoe kan die 3 de test bijna negatief of eigenlijk negatief zijn
Ik test zelf ook vele malen lichter in de ochtend. Ik doe vaak plassen, dan ontbijt met drinken, na een uur de thee uitplassen en vanaf dan 2 uurtjes niks drinken. Dan test ik het beste.
Oké raar hè zeggen ze eerste urine, maar dan test ik zo ongeveer negatief en die vanmiddag was wel zo duidelijk
Zeker duidelijker, hopelijk zet het zo door. Vooral geen testjes meer weggooien aan ochtendplasjes! Lekker in de middag blijven doen.
Ik had ook testjes die de ene keer donkerder leken, vervolgens weer lichter en weer donkerder. Enorme rollercoaster. Helaas was het hier niet goed en bleek na 2 dagen mijn bloedwaarde al weer gedaald. Hopelijk bij jou niet het geval. Maar aangezien je dinsdag al een tuurtest had en hij niet enorm opgelopen is lijkt het wel op wat ik ook had. Zo rot die onzekerheid.