Ik open effe een nieuwe topic omdat ik graag jullie ervaringen wil horen over de zwangerschapstesten van test jezelf (de cassette vorm ) Vandaag 10 a 11 dpo heb ik getest met deze test. Naar ruim een uur zie ik een streepje. (Best wel duidelijk) Hebben deze testen indroogstreepjes?? Graag jullie ervaringen!
Heb geen ervaring met deze testen, maar voor zover ik het kan beoordelen lijkt het streepje niet echt roze.. en naar mijn weten is een test aflezen buiten de afleestijd sowieso niet betrouwbaar..
Bedankt dames! Dus eigenlijk kan ik ervan uitgaan dat dit een indroogstreepje is. Nu komt het andere . Omdat ik toch twijfel ,heb ik net nog een test gedaan. De zwanger en kids vroege test. Hier lijk ik ook wat op te zien. Maar bij deze dan wel binnen afleestijd Ziet iemand ook iets op de onderstaande test?
Op je onderste test lijk ik heel licht wat te zien .. Maar is lastig te zien wand de foto is niet zo scherp .. Met die andere testen heb ik helaas de ervaring van indroogstreepjes gehad ! X x
Bij de test van Z&K ben ik zeker aan het twijfelen. Zo een zelfde test deed ik gisteren en hier zag ik dus niets op. En vandaag dus wel.Maar het is heel licht dus ook een twijfelgeval 😂
Hoi Trutje89, Ja ik zie het wel ook met het blote oog. Maar helaas heb ik geen scherpe camera. Ik heb net wel gelezen dat de Z &K valse streepjes geeft
Als je een ring strak boven je test legt kan je wss beter scherpstellen Heeeel licht zie ik wat op je test meid.
Dat klopt.Vooral de extra gevoelige geven vaak valse roze streepjes.Ik heb ze zelf nog wel duidelijker gehad,en was echt niet zwanger. (Bewezen met bloedtest op zelfde dag)
Anders morgen een kvk 2 voor 5 doen... Die zijn echt het duidelijkste. Bij mij was het bij de kvk wel pas na 15 minuten leesbaar en toen was de streep erg duidelijk. Dus ook NA afleestijd.
Lovelymommy84 Ik heb de foto gemaakt met een muntje erop. Zie hieronder Pipo30, Dus dan kan mijn test helaas ook vals kleuren😑. Lisa, Ik heb geen kv in huis . Ik kan die morgen wel gaan kopen. Ik had juist vanmiddag extra Z &K besteld .😮
Helaas is het geen streep wat je ziet maar vloeistof wat daar begint (rechts ervan is het namelijk witter). Ik heb je foto iets bewerkt zodat je goed kan zien wat ik bedoel. View attachment 482621
Testjezelf vond ik rot testen. Op m'n hcg reageerde ze niet en elke andere test knalde (geld terug gehad). En indrogers ook vaak gehoord ermee. Op je laatste test zie ik enkel een witte streep .
Ik zie m op je tweede foto echt wel roze. Maar hoor idd dat ze valse strepen geven? Ik zou even een kv doen..