Omdat ik hier vaak de vraag zie passeren of ovulatietesten positief zijn bij een zwangerschap, heb ik even een testje gedaan en zie hier: Mijn ovulatietest: En de zwangerschapstest op 1 dag na NOD: Een ovulatietest kan dus zeker en vast ook werken als zwangerschapstest indien je even zonder zit (en je zeker weet dat je ei al geweest is) maar toch voorzichtig zijn, bij sommige vrouwen werkt het niet!
Ik heb een ovutest van de action gedaan nadat ik vorige maand pregnyl had gespoten ivm cryo tp en de test gaf amper een streep, terwijl ik veel hcg in mijn lichaam had. Het gaat dus zeker niet voor iedereen op
persoonlijk vind ik het onzin, als je denkt zwanger te zijn moet je gewoon een zwangerschapstest doen en geen ovulatietest, je maakt jezelf of onnodig blij of onnodig teleurgesteld, gewoon niet doen dus, denk je zwanger te zijn doe een zwangerschapstest
Je ovulatietest is niet eens positief... Verder vind ik het onbetrouwbaar. Kan je beter een dagje langer wachten en testen met een test die ervoor gemaakt is.
Mijn ovulatie test was dag van nod negatief..stond zelfs geen licht streepje. De zwangerschapstest was heel positief. Pas bij een week of 5 knalde die ovulatietest.