Bij de Action in Oosterhout zijn de Bio potjes olvarit maar 39 cent! Van 6mnd tot 12 mnd en dan groenten en fruit! Nog ruim een jaar houdbaar! Bij de Action in Rijen en Vlissingen (wonen mn ouders) is het niet dus denk dat het echt alleen daar is.
In de Action hier in Rijkevorsel (België) is het ook! Wel al een paar weken, dus misschien is het bij die andere Actions uitverkocht?
Ik kom wekelijks bij de Action in Rijen en daar heb ik ze nooit gezien! Maar goed ben er deze week nog niet geweest dus wie weet?
Bij de action bij ons hebben ze ze ook staan. Heb ook maar even ingeslaan want dat is natuurlijk geen geld he! Bij ons waren ze trouwens maar houdbaar tot maart 2009, maar dat redden we wel!
Bijn ons in tilburg en helvoirt hadden ze ze ook dus ik ben ook even bezig geweest en inderdaad goed tot 2010!
Ik kom ook uit Tilburg. Waren er nog potjes anders ga ik morgen voor niets? Kan ze nu goed gebruiken!
zag ze hier van de week ook liggen en helaas maar 1 smaak voor 12+. voor 8+ hadden ze heel veel soorten en smaken. ik geef meestal vers maar voor zo tussendoor als je weggaat erg handig. had er 1 meegenomen en ze at voor het eerst in lange tijd heel het potje op. morgen ga ik er dus nog maar wat bijhalen want scheeld zeker 1 euro op de 12+ potjes.
Hier waren ook de olvarit dranktjes 49 cent.. zo'n halve liter fles. (dat scheelt met de kruitvat 1,30!)
Ze hadden er nog in Tilburg! Niet zo heel veel smaken maar toch een stuk of 15 meegenomen. Volgens een medewerkster van de winkel hebben ze deze aanbieding wel vaker. In de gaten houden dus!
in tilburg hadden ze zaterdag nog wel wat potjes staan en ik heb inderdaad goed ingeslagen en ook potjes vanaf 12 maanden blijven toch goed. En van rrosvicee hadden ze ook flessen staan voor in je melk maar die heb ik niet meegenomen want ik weet niet of je dat ook op mag warmen en aangezien rens niet graag koud drinken drinkt durfde ik het niet zo goed