Hallo allemaal, Ik heb vanmorgen heel licht positief getest (het is duidelijk dat er een streepje staat, maar niet duidelijk genoeg voor een foto) met een sensitest dipstick (deze: https://www.sensitest.nl/index.php?p=sensitest-zwangerschapstest-dipstick ) . Laatste menstruatie begon op 3 oktober, menstruatie duurde 7 dagen (langer dan gebruikelijk, ws door een zeer vroege miskraam de vorige ronde). Mijn cyclus duurt vaak wat langer dan 28 dagen. Soms zelfs 36 dagen. Aangezien mijn test positief is, welliswaar licht positief, denk ik dat mijn eisprong toch al enige tijd geleden is en ik deze maand misschien toch een wat kortere cyclus heb gehad. Iemand enig idee wanneer (hoeveel DPO bijvoorbeeld, of hoeveel dagen na de innesteling) een sensitest (licht) positief resultaat geeft? Ik ben wel heel benieuwd hoe ver ik ben.
Deze waren bij mij 10 dpo, test vanaf 10 hcg. Wel veel gedronken dus nu vanochtend goed opgelopen ook. Dus met lichte streep 9 a 10 dpo
@wensfeetje Waarom denk je vorige maand een vroege miskraam gehad te hebben? Een menstruatie kan gewoon een keer langer duren hoor Wanneer het inderdaad wel een miskraam was kan je lichaam ook in de war zijn en deze zwangerschapstest reageren op je aankomende eisprong. Je zit nu op dag 26, met een cyclus van 36 dagen of misschien deze maand zelfs iets langer kan dit makkelijk. Het enige dat je kunt doen is doortesten en kijken of hij oploopt, maar zou het zeker ook even gezellig maken de komende dagen.
Ik heb me een aantal dagen echt zwanger gevoeld. Ik ben al twee keer eerder zwanger geweest en mijn lichaam heeft me nog nooit voor de gek gehouden. Ik wilde ineens geen koffie meer . Enorm zere borsten, gevoelig voor geuren, overdreven emo... En ineens merkte ik dat het wegebte. Ik testte toen héél licht (dan moest ik hem echt overdreven in het licht houden en dan zag ik het in een bepaalde lichtval) positief, de dag erna helemaal wit. Ik denk dat het vrij snel na de innesteling al misgegaan is, ik was nog niet eens overtijd. Mijn menstruatie kwam later dan normaal en duurde twee dagen langer dan normaal. Heb ik nooit eerder gehad.
Je zit dus nu op cd 26? Bij een cyclus van weer 36 dagen zit je nu rond je eisprong en kan een test daarop reageren. Even doortesten en dan zal je vanzelf zien of hij oploopt
Max 36 dagen ja. Ook wel eens 28. Ik weet voor 99% zeker dat ik mijn ovulatie tussen 17 en 21 oktober heb gehad. Doortesten ga ik idd maar doen . Spannend hoor!
goedemorgen! Vandaag weer getest, niet zo'n knaltest als ik hoopte helaas, maar wel duidelijker geworden. Spannend allemaal weer zeg, het is mijn derde zwangerschap (vmk tel ik dan niet mee), maar mijn jongste is alweer 4 dus het is een tijdje geleden dat ik dit zo meemaakte Edit: ik zie dat de foto ondersteboven is. Voor de duidelijkheid: de bovenste (duidelijkste) is de test van vandaag .Die andere lijkt helemaal wit maar heeft dus ook een vaag streepje (zie foto hierboven uit mijn eerdere bericht)
Daar ben ik weer Mn sensitests waren op dus heb nu kruidvat (2 voor 5 euro) gebruikt. Ik begreep dat kruidvat gevoeliger is dan sensitest, weet iemand of dat klopt? Ik test zaterdag denk ik nog één keer en dan is het klaar hoor