Je zou denken dat na 2 kinderen en 8 zwangerschappen, ik het nou toch wel zou moeten weten. Ik moet over 2 dagen ongesteld worden. Maar ik had al een week een vermoeden. Ik moest vaak naar de toilet en ook mijn borsten waren gevoelig. Nou heb ik gistermiddag een test gedaan. En die gaf overduidelijk 2 streepjes aan. We waren al een paar maanden bezig met een eventueel broertje of zusje voor mijn jongste zoon van bijna 2. En als ik eerlijk ben had ik niet gedacht dat het zou gaan lukken. Aangezien ik voor dat wij vince kregen. Er ruim 2 jaar over gedaan hebben en flink wat miskramen heb gehad. Mijn dochter is al 9 en komt uit een vorige relatie. Maar goed als het zo is dat ik idd zwanger ben. Dan ben ik echt dol gelukkig en is dit echt een geschenk. Ik had er ook wel vrede mee gehad. Als het bij mijn zoon en dochter was gebleven. Ik ben nu ruim 34, ( ben ik dan eem risico geval??) Sorry voor mijn lange verhaal, maar ik ben zo opgewonden. En kan er nog met niemand over hebben.
gefeliciteerd ten eerste ik vind 34 geen risico getal maar weet niet of dat in de medische wereld ook zo is. ligt er ook geheel aan hoe je leeft. in jou geval, na 8 miskramen, hoop ik dat je snel een echo krijgt voor je evt onzekerheden.
Ik zal eens proberen om een foto te plaatsen. De vorige leer zat ik daar ook erg mee te klote. Maar dank je wel daisy. Ik merk dat ik blij wil zijn. Maar dat ik het nog niet mag toelaten. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap van vince ook diabetes gehad. Hoop dat dat me bespaard blijft. Maar goed dus eerst geduld hebben. Niet echt mijn sterkste kant 😵
Kwam de streep gelijk op? Dus binnen 5 minuten? En nee, 34 is geen risico leeftijd . Pas vanaf 36 is er meer risico en krijg je de combi test (kosteloos) aangeboden.
Dit is helaas niet waar. Ik kreeg de combi test niet vergoed terwijl ik 39 was 😔. Ts: 34 lijkt me geen risico leeftijd en dat ziet er uit als een mooie tweede streep hoor! Voorzichtig gefeliciteerd
Ja die streep kwam met 2 minuten opzetten! Dus ruim binnen de 5 minuten. Dit is een gewone Kruidvat test. morgen zou ik pas mijn ongesteldheid dag moeten hebben.
Weten jullie waar ik in dit forum nu het beste heen kan? Om hier verder van gedachte over te wisselen en zorgen en blijdschap uit te kunnen spreken
Ligt ook maar net aan je verzekering denk ik Ik heb hem wel vergoedt gehad, terwijl ik toen 30 was 🤔
Van harte gefeliciteerd! Ik zie een streep. Hopelijk wordt hij donkerder komende dagen, als je door blijft testen.
Ik zie zeker een 2e streepje spannend hoop dat ze mooi oplopen. En 34 is geen risico hoor ben zelf met 34 zwanger geraakt inmiddels 35 en nog steeds geen risico 😀