Enorm heftige krampen en weer ongesteld

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loen, 20 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loen

Loen Lid

17 sep 2014
    9
    0
    0
    Ben leeg uit ronde 7 gekomen... bah, ik baal als een stekker!! Het leek zo leuk en makkelijk dat zwanger worden maar naarmate de tijd verstrijkt, valt het ineens zo tegen. Elke maand bij mijn ongesteldheid moet ik weer huilen dat het niet gelukt is.
    Nu heb ik al bij twee keer gehad dat ik vlak voor mijn ongesteldheid enorm heftige krampen heb gehad. Zo erg dat ik bijna flauwval, misselijk wordt en de laatste keer was het een half uur en toen trok het weg. Vloei daarna ook echt helemaal leeg. Het lijkt alsof mijn lichaam iets afstoot. Heeft iemand hier ervaring mee?
    Ik zit er nu over te denken om eens acupunctuur te laten doen, geen idee of het helpt maar het spookt al een tijd door mijn hoofd. En als we dit jaar niet raak schieten, gaan we begin volgend jaar naar de reguliere dokter voor onderzoek dan maar. Als je 37 bent, begint de tijd wel een beetje te dringen. ;)

2. Joanna84

Joanna84 Lid

12 jul 2014
    76
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hè bah wat ontzettend rot! Snap dat je baalt! Moet eerlijk zeggen dat ik het hele proces van zwanger worden ook veel heftiger en intensiever vind dan ik van te voren had gedacht. Ik heb 1 keer een dermate heftige doorbraak van menstruatie gehad zoiets als wat je hier ongeveer beschrijft. Had toen ook een cyclus van 40 dagen gehad, dat heb ik nooit eerder gehad. Ook ik heb me toen afgevraagd of het misschien een niet goed ingenesteld eitje o.i.d. is geweest. En die kans is best aanwezig. Had geen positieve zwangerschapstest overigens, maar er schijnt nog best een behoorlijk percentage niet of onvoldoende in te nestelen... Je komt er alleen niet meer achter.
    Je zegt dat je 37 bent en in ronde 7 zit waar ik uit opmaak dat je waarschijnlijk al ruim een half jaar bezig bent.. Ik vraag me af waarom je niet nu al naar de dokter gaat. Vanaf 35 jaar en ouder wordt na een half jaar proberen al aangeraden een arts te raadplegen, juist vanwege dat klokje dat tikt zeg maar ;). Of is het een bewuste keuze van je/jullie?
    Acupunctuur kun je m.i. Gewoon proberen, waarom niet.

3. Loen

Loen Lid

17 sep 2014
    9
    0
    0
    We zouden inderdaad nu al naar de dokter kunnen. Maar even een pauze is wel fijn. Ik begin ook met een nieuwe baan en dan tillen we het "serieuze" over de feestdagen heen. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik nog hoop op een spontane bevruchting in die tussentijd ;)

4. Marianne1

Marianne1 Bekend lid

26 okt 2011
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Loen,

Dat herken ik wel. Vanaf zo'n 5 a 6 dagen voor mn NOD steeds heftige krampen, die komen en gaan. Vaak aanhouden zeurderig, maar af en toe heel heftig. Die houden aan tot NOD en dan bruinverlies 2 dagen en dan toch ongesteld altijd. Misschien dat er dan toch iets heel vroeg ingenesteld is en er meteen weer uit gekomen, maar of dat echt zo is is moeilijk vast te stellen. Wel heel vervelend, ik leef met je mee! Hopelijk komt het inderdaad dit jaar nog spontaan goed.

5. Flowertje2

6 feb 2014
    47
    0
    6
    Vrouw
    Het zou inderdaad kunnen dat de innesteling niet goed is gegaan, ik had het ook bij mijn vorige cyclus dat ik moest huilen van de pijn en wat heftiger bloedde, en op het eind verloor ik een prop.
    Helaas weet je dat alleen als je een vroege test hebt gedaan, maar soms is het beter om het niet om te weten.

Iedergeval ik was mijn menstruatie doorgekomen door bij veel pijn een paracetemol te slikken, dat verzachtte een beetje de pijn, en een warme kruik.

Deel Deze Pagina