123 testen...voorgedrukte witten streep?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Smile, 16 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Dames,

Toevallig ervaring met 123 testen?
    Ik zie na gebruik een tweede streep...maar die lijkt meer wit dan roze?
    Is dit standaard bij 123 testen?

2. EverAfter

EverAfter Bekend lid

14 aug 2014
    674
    43
    28
    Vrouw
    Heb je een foto? Mijn ervaringen met 123 zijn goed, nooit een voorgedrukte streep gezien. Wel weet ik dat de meningen over 123 verdeeld zijn, dus wellicht anderen die minder positief zijn?

3. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Ik krijg het niet echt zichtbaar op de foto... Nog maar ff geduld hebben dan..

4. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Bedoel je de ov testen of hcg?
    Ik heb de ov testen van 123 en vind ze tot nu toe erg fijn. Dit wordt rondje 3 met de ov testen. Nog nooit een wite voorgedrukte streep gezien

5. Jemima

Jemima Bekend lid

7 mrt 2015
    783
    5
    18
    Utrecht
    Ik ben net gestopt, maar heb wel ovulatie test gedaan en daar was ik erg positief over. De ovulatie test houdt inderdaad een minimaal heel licht streepje omdat er altijd lh in je urine zit. Hij liep mooi op, knalde wel duidelijk en liep toen ook weer netjes af.
    De zwangerschapstests houden dat streepje niet, zouden namelijk allemaal vals positieve hoop geven!

De foto is mijn verloop van de lh piek, hopelijk kan je er wat mee! De 'stansaard' streep is nog veel lichter dan de laatste teststreep.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      24,4 KB
      Weergaven:
      3
  6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik vind het geen fijne testen.. Slaan vaak pos uit terwijl dit nienthet geval is

7. Sunshine15

Sunshine15 Actief lid

25 jan 2015
    443
    2
    16
    Groningen
    Ik vind het ook geen fijne testen. Positief wanneer je niet zwanger bent, en negatieve testen wanneer je wel zwanger bent.

Deel Deze Pagina