Krijg van action test weinig hoogte betekend een lichte streep dat mijn dagen komen of hoe werken ze precies lees verschillende dingen vandaar
Ok dankje wel dus hij moet echt zo donker zijn als de andere streep en op die dag meeste kans? Ben alleen bekend met clearblue digital vandaar
Ik heb gister en vandaag precies dezelfde resultaten gehad met de ovulatietesten als jou, dus vermoed dat het er wel langzaam aan komt. Hoorde wisselende meningen over de ovulatietesten van action, maar marloesje heeft toch wel een hele duidelijke test. Nog even doortesten dus.
Idd die is wel duidelijk dus moeten we nog naar eventjes door testen haha benieuwd of bij mij ook zo goed werkt
Even een vraagje, weten jullie of een ovulatietest na je eisprong ineens omo-wit is? Of loopt deze ook weer langzaam af? Vorige week namelijk veel symptonen van een eisprong gehad, toen ik een dag later een ovulatietest (action) deed was deze omo-wit. Nu vraag ik me dus af of het kan dat de eisprong al is geweest of dat ik me dit gewoon verbeeld.... Misschien maak ik mezelf wel hartstikke gek...
Bij mij liepen ze daarna af . Heb nu wel erge buikpijn en licht roze bloed maar snap dus niks van action test haha heb cb gedaan die gad smiley aan rond 8ste.
ik vind die clearblue zo duur... vandaar dat ik nu eerst de action testen gekocht heb.. ik ben benieuwd of ik er wijzer van wordt vind het alleen lastig om te bepalen wanneer ik nou moet beginnen.. ik zit vandaag op dag 6 van mijn cyclus... en mijn vorige cyclus duurde 31 dagen maar ik heb ze ook wel eens van 42 dagen... wat raden jullie mij aan? Melis spannend meis! hopelijk heb je over een paar dagen goed nieuws!
Vind clearblue ook duur idd meis maar de action testen ... Ik krijg weinig hoogte van die. Heb sinds gister roze bloedverlies en slijm en kramp. Maar is het mogelijk ik zo kort na de eisprong weer mijn menstruatie kan krijgen? Of is het innestelings bloed?. Action testen zijn wel mooier kwa prijs dus vaker testen is dan ook niet zo erg . Als ik die gebruikte en hij liep met de dag op en ik dacht nu komt mijn piek gebruikte ik clearblue zodat toch wel echt meer zekerheid had, anders idd niet te doen met cb word een duur grapje
ja indd... combineren van clearblue en action is dus wel een idee.. waar heb jij de clearblue gekocht Melis? En dat roze bloedverlies kan inderdaad innestelingsbloed zijn!! had ik ook bij de zwangerschap van mijn dochter!
Vind het heel moeilijk omdat mijn cyclussen al zo raar verlopen dus weet nooit wanneer weer ongesteld word daarom ben nu bang mijn menstruatie weer los komt maar hopen van niet natuurlijk hihi. Ik heb ze toen bij bol.com besteld maar dinsdag bij kruidvat een doosje gehaald 7 stuks voor 16,- ik zou ze wel in combinatie met cb gebruiken als de action testen oplopen en je denkt nu komt mijn piek eraan cb gebruiken heb je altijd meer zekerheid meis
Ja 8ste heb ik een cb gedaan en die gaf ook een smiley aan . Omdat sommigen zeiden wel anderen weer niet heb ik het zekere voor onzekere genomen en een cb gedaan en die gaf een smiley dus nu maar afwachten hoe en wat haha