predictor test vals?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by SingSan, Jun 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SingSan

SingSan Nieuw lid

Feb 27, 2014
    3
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Ff m'n situatie : Ik sta op de wachtlijst voor een GBP operatie ivm m'n overgewicht. Ook heb ik PCOS en is de kans op zwangerschap momenteel dus heel klein. We gebruiken condooms omdat ik niet tegen de pil kan, ik heb een grote zwangerschapswens maar opzich is het met mijn huidige gewicht niet heel handig om nu zwanger te worden. Vandaar ook mijn keuze voor de operatie. Daarna zal zwanger worden veiliger zijn.

Ik deed gisteren een predictor test omdat we een paar weken terug in t heetst van de strijd ( ;) ) seks hadden zonder bescherming. Zoals wel vaker doe ik de test en kijk verveeld naar het schermpje want de uitslag is altijd negatief.
    Tot ik me zowat verslikte toen er een streep in t scherm verscheen. M'n vriend zag ook duidelijk een streep dus we waren helemaal van slag, ik kon het niet geloven.... vooral door de pcos is de kans dat ik zwanger ben na 1 keer onbeschermde seks klein!

Terecht bleek achteraf. Ik deed nog 2 clear blue testen en een kruidvat 2 voor 5 euro test en die waren alle drie negatief.
    Toch vreemd dat zo'n predictor dan positief aangeeft. Heeft iemand daar ook mee te maken gehad?

2. Juudje1501

Juudje1501 Bekend lid

Aug 15, 2012
    652
    154
    43
    Female
    Leiderdorp
    Ik heb er zelf niet mee te maken gehad, maar ik heb genoeg slechte verhalen over predictor gelezen (en gezien bij Kassa-test) dat ik die zelf nooit zou geloven. Ik heb zelf op het forum hier gelezen dat iemand positief testte met kraanwater:(;)

Als je het zeker wilt weten, is een bloedtest aan te bevelen!

Ik wens je heel veel succes en sterkte met de operatie en hopelijk een snel en voorspoedig herstel zodat jullie snel aan je kinderwens kunnen gaan werken!

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Dit dus.

Predictor is bagger. Dat ze die nog mogen verkopen.

Ik zou op die negatieve testen vertrouwen. Helaas in jouw geval.

Want iemands man was hier zwanger met Predictor en iemand anders had zwanger kraanwater.
    Ook schijnen vrouwen die niet zwanger zijn positief te testen en vrouwen die wel zwanger zijn negatief. Deze test moet je dus omgekeerd aflezen blijkbaar.
    Totaal onbetrouwbaar.

Doe anders eens een CB Digitaal met wekenindicator of vraag een bloedtest aan via je huisarts.

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,921
    15,587
    113
    Nabij Utrecht
    Mijn kraanwater was zwanger volgens de Predictor ....

bagger testen ...... tenzij ze oplopen in de verloop van dagen, maar gezien je negatieve andere testen geloof ik daar bij jou niet in.

Sorry ... maar helaas een valse test :(

5. Micchan

Micchan VIP lid

Jan 24, 2012
    22,458
    2,258
    113
    Female
    Wenen
    Vreselijke testen, snap niet dat ze nog in de winkel liggen. Ben bang dat je van de andere, negatieve testen moet uit gaan.. :(

6. Ellie86

Ellie86 Fanatiek lid

Jan 27, 2014
    1,226
    0
    36
    Ik had ook als eerste met de predictor getest.. (Had de slechte verhalen nog nooit gehoord) deze was toen ook positief en de rest negatief. De dag erna nog een kruidvat gedaan en daar kwam toen heeel licht een streepje op. De dagen erna werd deze steeds donkerder. Zou het morgen nog eens proberen met een kv2v5 test en als die weer negatief is dan zou ik wel uitgaan van een valse test.

Share This Page