Hoi allemaal, Vraagje over hcg voor nod. Mogelijk dat ik deze as zondag of dinsdag heb. Moest vanwege onderzoek in ziekenhuis weten of ik zwanger was. Zag een vaag streepje op de test, kruidvat 2v5 en early gisteren. Onderzoek dus niet doorgegaan maar nu ws dus ook njet zwanger. Vanmorgen wederom met 2v5 getest en je moet je bril op, wil je hem zien. Heb nog wel symptomen, misselijk en borsten. geen goed teken, toch? Van gisteren had hij toch beter zichtbaar moeten zijn?
Ik zie t niet op de foto. Maar als jij echt een streepje ziet zou ik nog niet opgeven. Idd verdubbelt je hcg pas om de 2/3 dagen en zie je nu nog geen verschil in test. Even geduld en dan nog een keertje testen. Her is trouwens ook niet raar als je na de NOD pas een duidelijke test Hebt. Er zijn hier genoeg dames die pas laat überhaupt posi testen.
eens alleen is de kruidvat 2 voor 5 euro vaak al wel duidelijk op NOD omdat deze heel gevoelig is. Gevoeliger dan de early test van de kruidvat. Dus ik zou daar mee doortesten. Het is ook belangrijk dat je urine geconcentreerd is als je voor NOD test. Aan je schrijfwijze te zien ben je ook niet zeker van je NOD en dus je eisprong. Heb je je eisprong opgespoort met ovulatietesten of temperaturen? Als je niet zeker bent van je eisprong kan het best zijn dat je NOD later is dan je denkt. Bij de meesten die (ver) na NOD pas positief testen hebben hun eisprong later gehad dan dat ze dachten
Heb mijn eisprong niet gevoeld. Zondag zou dag 28 van cyclus zijn en deze is 28/30 dagen. Ook niet temp of ovu testen gebruikt. Maar als ik nog vroeger voor mn nod zou zitten, zou dat dan de verschillende uitkomstverklaren?
als je eisprong later is geweest en er sprake is van een bevruchting en innesteling zal dit allemaal later plaats vinden. Er wordt pas HCG aangemaakt als je eitje is ingenesteld. Dus als alles later plaats vind dat ben je bijvoorbeeld nu niet een paar dagen overtijd, maar nog voor je NOD. Daardoor kun je nu negatief of hele lichtje lijntjes plassen omdat je nog te vroeg bent. Het wil weleens gebeuren dat om wat voor reden dan ook je eisprong later is dan normaal en is je cyclus ineens langer. Hoelang waren je vorige cyclussen?
Vorige 30 dagen daarvoor 28. Maar hij was gisteren al licht positief maar nu njet donkerder geworden. ( krijg het amper op de foto) vroeg me af of het dan al zeker is dat de innesteling niet goed is gegaan omdat de lijn dikker dient te worden.
HCG verdubbelt elke 2 a 3 dagen. Dus dan zou je morgen uiterlijk overmorgen en duidelijkere test moeten krijgen. Is dit niet het geval dan ben je waarschijnlijk niet zwanger
Ik ben het spoor bijster. Zijn er van kruidvat 2v5 valse in omloop. Eergisteren met ochtend urine witter dan wit, die dag ervoor ook. Nu dus een tuurstreep op de test. Zou morgen ongesteld moeten worden. Ik begrijp het niet.iemand dit meegemaakt?