Ik geef nog volledig borstvoeding en heb ook nog geen menstruatie gezien. Wou toch even checken of er iets/niets gebeurd. Paar keer ovulatietesten gedaan afg week. Die liepen op en toen weer af. Geen positieve (net zo donker als controlestreep) gezien. Ook een zwangerschapstest gedaan. Nu zie ik heel licht een streepje, echt heel licht. Op de foto is het moeilijk te zien dus heb het even omgezet naar negatief. Ik weet het, als dit al iets is moet ik door testen en kom ik er vanzelf achter, maar ben gewoon benieuwd wat jullie ervan denken Zie foto's.
Ik zie 'm ook idd. Heb je tegelijk met de zw test ook een ovulatietest gedaan? Hij zou ook eventueel kunnen reageren op een naderende ei.
Ik zie wel heel licht wat. Ik zou over een paar dagen met dezelfde test nog eens testen of de predictor halen.
Over een dag of 2 bog eens testen met de zelfde test. Het kan zijn dat die op je eisprong reageert. Als die test dan is opgelopen denk ik dat je wel weer zwanger bent Zo niet dan was her grote kans dat hij reageerde op je eisprong
Bedankt voor jullie reacties heb tegelijk ook ovulatie testen gedaan en daarop is geen naderend ei te zien, gister en vandaag zelfs maar een heel licht streepje. Nouja, morgen nog maar eens testen dan