Action ovulatietest faalt

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Tess83, Mar 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tess83

Tess83 Actief lid

May 22, 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ha dames,

Het is vast al eens gezegd..maar toch nog maar eens dan ;)

Ik wilde deze maand geen ovulatietesten gebruiken, om te kijken of ik mijn eigen lichaam goed kan inschatten. Gisteren véél slijm, dus ik dacht ik doe een testje van de action, spierwit.

Vandaag ook ovulatiepijn, dus ik dacht, of de test faalde of ik ken mezelf toch niet zo goed als ik dacht. Nog een action test:

Echt helemaal wit. Dat heb ik bij andere merken nooit en ik heb elke maand wel ovulatiepijn. Dus toch nog maar een clear blue gedaan, dikke vette :D :$

Geen actiontesten meer voor mij, blijkbaar kan ik beter op mijn lichaam vertrouwen ;)

Attached Files:

2. Marie86

Marie86 Actief lid

Jan 2, 2014
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bizar he, daar waar jij een omo witte test heb tijdens je ovulatie werd de mijne van action gister binnen no time hartstikke positief. Er valt geen pijl op te trekken.

3. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

Mar 15, 2014
    2,913
    3,417
    113
    Heb ik ook gehad met action testen : dikke brol

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dat is niet bij iedereen...ken er genoeg waarbij het wel goed werkt!

5. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ja hoor bij mij nooit problemen gehad :D

6. Tess83

Tess83 Actief lid

May 22, 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik denk ook niet dat het per persoon scheelt, maar per doosje testen. Ik heb namelijk in het begin (4 maanden terug) wel positieve testen gehad van de action.

Maar dat maakt ze dus wel onbetrouwbaar, want iedereen kan zo'n doosje tegenkomen en je weet nooit wanneer!

7. Tess83

Tess83 Actief lid

May 22, 2011
    283
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even nog de proef op de som genomen en uit dat doosje en uit een nieuw doosje een test gedaan met dezelfde urine. Doosje 1 weer spierwit en de controlestreep knal (zoals ik bij een negatieve zwangerschapstest van action heb), andere test licht streepje en roze controle streep zoals ik gewend ben bij ovulatietesten.

Ik heb nu het gevoel dat het of gewoon een doosje foute testen zijn of zwangerschapstesten. Ik bewaar ze natuurlijk wel om dat te testen. ;)

Attached Files:

8. Smnee

Smnee Niet meer actief

Vreemd, ik heb ze ook een tijdje gebruikt en bij mij werkte ze gewoon. Dit is wel heel erg!

9. Annemiek89

Annemiek89 Actief lid

Sep 27, 2013
    169
    0
    0
    ik werk bij een callcenter, nu al weer bijna 3 jaa
    Groningen
    ik heb ze 1 maand geprobeerd, maar vond ze absoluut niet betrouwbaar genoeg.. zal vast een paar keer misgegrepen hebben maar is voor mij reden om ze niet meer te kopen (al is de action letterlijk om de hoek hier!) ik bedoel.. deze periode is al zo vol onzekerheden en ik weet wel dat een ovulatietest alleen aangeeft dat je een mogelijke ovulatie hebt, maar dan wil ik wel zeker van die testresultaten zijn! anders koop ik ze wel gewoon niet ;)

10. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Ik ben super tevreden over de ovulatie testen van de achtion !
    Altijd super duidelijk .

Jammer dat het niet bij iedereen is
    Maar dat is ook zo met de zw testen , ik vind die van kruidvat bijv
    Heel slecht geeft nep streepjes en de ander heeft er wel positieve ervaringen mee

11. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Action ovulatietesten en zwangerschapstesten zijn heel onbetrouwbaar...

Share This Page