action ovulatietest nooit echt heel positief

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door nona79, 27 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nona79

nona79 Lid

2 feb 2015
    58
    0
    0
    Ik had vorige maand ook zulke testen en toch een eisprong gehad wel een paar dagen na de donkere test maar de piek heb ik vroeg mischien.
    Nu had ik toevallig dinsdag op cd 13 een echo ze zag ook een eitje en opgebouwd slijmvlies en daarna had ik deze testen..

Bijgevoegde bestanden:

• 18519.jpg
      18519.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,2 KB
      Weergaven:
      12
  2. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Hey,

Ja raar he dat ze nooit helemaal positief worden. Ik heb dat nu met Sensitest sensitive midstream testen. Schijnen weer wat nieuwer te zijn dan de dipstick.

De bovenste foto is van 25 juni en de onderste is van vanmorgen. De 26e was ook al lichter hoor.

Misschien heb ik in de nacht wel een piek gehad en misschien jij ook?

3. nona79

nona79 Lid

2 feb 2015
    58
    0
    0
    Ja dat zij mijn gyn ook je kan je piek s'nachts hebben,vooral als je door test en de testen blijven licht. Maar het maakt wel wat onzeker vind ik. Toch maar uitgaan van de donkerste test en op zich klopt het wel met mijn cyclus..

4. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Ik dacht ook nooit geen knaller te hebben maar zie hier mijn test..

Je piek kan zo kort zijn dat je hem mist idd.

Bijgevoegde bestanden:

5. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Wat een knaller Mutskuh!!

Ik denk zelf in mijn situatie zo:

25e om 4 uur getest en toen was hij puur donker (bovenste foto)
    26e was hij alweer een stuk lichter en vandaag weer iets lichter.
    Ik hoop echt dat hij geweest is !! Want mijn donor is gister geweest :)

6. nona79

nona79 Lid

2 feb 2015
    58
    0
    0
    Wauw mutskuh dan ben ik benieuwd hoelang hij donker blijft,het heeft dus echt met timing ook te maken.

Ik denk dat ik mijn ei vandaag heb twee dg na de piek,voel mij lusteloos misselijk krampen.

Romyatilla ik hoop voor je dat het raak is dan!!

7. DNM

DNM Actief lid

16 mei 2015
    419
    0
    16
    Vrouw
    Bekijk bijlage 463206

Action kan wel echt positieve testen geven hoor! 😉
    Zie mijn testen. Bovenste om 20:10, onderste 23:30.

8. nona79

nona79 Lid

2 feb 2015
    58
    0
    0
    Dit onderwerp heeft mij wel aan het denken gezet ik test altijd rond 11.45 en als ik dus in de nacht piek dan kloppen die testen wel. Ik zal de volgende keer in de avond testen.

9. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ik hoop voor jou ook dat het raak is Nona! :)

10. Anomiepje22

13 apr 2010
    88
    0
    0
    Ik heb deze maand ook getest met de action, mijn testen zagen er net zo uit als de jouwe. Ook geen knallers dus, maar een duidelijk verschil met de vorige testen die ik deed. Toen die positief was in mijn ogen kleurde die een donker dun streepje.

11. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Kan goed hoor romyatilla! Spannend voor jou! Ik duim voor je! Knap dat je dat helemaal alleen doet!

@.nona ja die timing, ik dacht ook nooit een knaller te hebben, totdat ik 2 of 3x ging testen op een dag, zo kort kan die piek dus zijn :D succes!

12. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Dankje wel Mutskuh!♡

Pff
    25e donker
    26e licht roze
    27e nog lichter
    28e iets lichter dan de 25e...

Ik heb echt geen idee meer..

13. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Temp je er ook bij of niet? En anders 2x per dag testen? Smorgens rond 10.00 en savonds rond 20.30? Misschien dat je dan je piek opspoort? Ik weet van de action testen dat de test streep net zo donker moet zijn als de controlestreep. Weet niet of dat bij die testen ook is?

14. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

22 jan 2015
    1.325
    14
    38
    Vrouw
    Zaandam
    Ja, bij Sensitest is dat ook zo.

Alleen nu heb ik best wel veel verhalen voorbij zien komen dat die sensitive testen nooit helemaal zo donker worden bij sommige.... dus daarom weet ik het niet en ik weet natuurlijk niet of hij in de nacht donker is geweest..

Wat ook nog een optie is: dat het eitje bijna wilde springen en dat hij bijna op LHpiek zat en dat hij dat wordt vastgehouden en later in de week nog een keer probeerd.

Ja ik test soms wel 3x op een dag. Alleen nu heb ik eigenlijk zoiets van: "ik wacht alles wel lekker af" als ik ongesteld word, dan was het gewoon niet raak en na de 1e ongesteldheid gewoon weer voor het echt... :)

15. nona79

nona79 Lid

2 feb 2015
    58
    0
    0
    Nu weet ik voor de volgende keer dat ik dan ook een keer extra ga testen ik weet zeker dat dit mijn piek was heb nog door getest tot vandaag maar blanco. Zit nu op cd 19 ook al. Maar ik voelde zaterdag denk ik mijn ei.

Romyatilla ik ben nu ook wel een beetje nuchter en zie het wel wat jij zegt he dat had ik vorige maand een piek op de 16e maar het eitje sprong veel later een dag of 6 want ik begon te bloeden en veel pijn toen kreeg ik een echo op de 27e was het een ovulatiebloeding ze zij dat het eitje net gesprongen was. Toen heb ik hem dus gemist. Maar normaal heb ik nooit pijn of een bloeding. Nou we wachten het af meis...

Deel Deze Pagina