testen met middagurine vroege zwangerschapstest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door limburger, 12 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limburger

limburger Niet meer actief

De vraag is kan dit?
    Ik zit 11 dagen na de iui
    ik heb het gewoon niet meer.
    Ik tril letterlijk van de spanning

2. Ellamalou

Ellamalou Fanatiek lid

22 jan 2011
    1.416
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met 11dpo had ik in de namiddag een hele duidelijke positieve test. Ik had wel niet veel gedronken die dag.

3. flotsje

flotsje Niet meer actief

zou ik wel met een kV 2v5 testen :)

4. wodjeka

wodjeka Bekend lid

25 feb 2013
    860
    60
    28
    Hellevoetsluis
    Even een uur of 3 niet drinken en dan testen. Zo heb ik ook getest en was duidelijk positief met de kruidvat 2v5

5. Kan al ligt t wel aan hoeveel pregnyl je gespoten hebt. Want dit kan met 10.000 namelijk nog tot 15 dagen erna in je systeem zitten

6. Y84

Y84 Bekend lid

3 nov 2012
    512
    0
    0
    Ik had 11 dpo s middags een licht streepje op een vroege test! Maar had geen hormonen gespoten. Weet niet of je dan al magtesten?

7. Je mag in feite altijd testen toch.. Alleen als je wel hormonen spuit kunnen t nog posi testen zijn van de medicijnen. En dan is 11 dagen na iui dus 12 na pregnyl wel vroeg.. Mits t 5000 is geweest. Dan zou t eruit moeten zijn en als je dan een duidelijke streep hebt is t vaak goed..

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Hier iemand met de ervaring dat ik lichte lijntjes bleef houden tot aan nod met de pregnyl 5000ie. Ik was echt zeer positief toen ik het lijntje zag maar helaas pregnyl. Hoop voor jou dat het niet zo is

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.999
    15.618
    113
    Nabij Utrecht
    Dat gaat helaas niet bij iedereen op.
    Ik testte met 5000 eh op dag 14 na pregnyl nog redelijk duidelijk positief met de kv test. De dag erna werd ik ongi.

10. Ah oke dacht dat 5000 met 10 dagen eruit was. Geen ervaring mee. Alleen met 10.000

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    Ik heb dit nagevraagd opzicht klopt je gedachte maar dit ligt puur aan het afbreken in het lichaam bij de een gebeurd dit sneller dan bij de andere

12. Klopt, en t verschilt ook nog eens per keer hoe snel
    T je lichaam uit is. Dus vandaar dat ik voorzichtig ben met
    Lichte streepjes zonder negatieve test te hebben gehad

Ben benieuwd of er al
    Een nieuwe test is?

Deel Deze Pagina