Ovulatietest-vraag

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door knutselkitty, 28 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Hallo,

ik ben nieuw met ovulatie-testen, maar het fertiliteitsteam van mijn ziekenhuis wilde dat ik van afgelopen woensdag tot aanstaande maandag ging testen.
    als ik geen eisprong heb voor maandag moet ik weer bellen van ze.

woensdag
    had ik mijn ochtendurine gebruikt, deze gaf een streep, maar niet duidelijker dan de teststreep (vriend heeft m weggegooid)
    donderdag had ik een iets duidelijkere streep, 2e keer dat ik naar de wc ging, maar nogsteeds niet gelijkwaardig aan de teststreep
    vrijdag was hij minder geworden dan die van donderdag. ook 2e keer dat ik wc bezocht.
    zaterdag is nog niet getest.

moet ik die van donderdag nou als sprong zien? het zijn absoluut geen tuurstreepjes, maar ik dacht dat het echt knallers moeten zijn?
    Vanwege mijn PCOS, en wat verhalen mbt ovulatietesten twijfel ik of ik nu echt een eisprong heb gehad

2. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

15 aug 2011
    4.055
    4
    38
    Ik denk dat je nog geen eisprong hebt gehad. Ik zou nog ff doortesten.

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Moet echt even donker zijn minimaal. Probeer altijd met 2e urine om zelfde tijdstip te testen

4. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    deze test is ook wel een streep, maar eerder zoals gisteren dan donderdag.. morgen maar weer testen :)

Deel Deze Pagina