Action testen hebben bij ook nooit een knaller gegeven, terwijl de Z&K dipsticks met dezelfde urine wel duidelijk positief werden. Ze zijn niet zo gevoelig, die Action testen.
Klopt niet pas na een positieve ovulatietest duurt het 24-36a48 uur voor je ei springt De rol van de LH piek bij ovulatietesten De LH piek speelt de hoofdrol bij het gebruik van ovulatietesten; een ovulatietest spoort verhoogde levels van het luteïniserend hormoon op in de urine. Heb je een LH piek, dan is de ovulatietest positief. Na een positieve ovulatietest volgt de eisprong na ongeveer 24 tot 36 uur.
Nou even een update.. Denk dat mijn ei echt vandaag springt of net is gesprongen.. Voel wat steekjes af en toe en mijn ovulatietest van net is ook weer veel lichter geworden (dus negatief). Gister helaas niet geklust.. Hopelijk vanavond nog even! Of ben ik dan te laat?
Sorry, maar aan een ovulatietest kun je NIET je eisprong zelf aflezen. Steekjes duiden veelal op het laatste groeispurtje van je follikels waarna je eisprong plaatsvindt waar je vaak totaal niks van voelt. Lichte streepjes na een positieve ovulatietest zeggen helemaal niet dat je eisprong dan al geweest moet zijn. Een ovulatietest geeft alleen een LH-piek weer. Je eisprong vindt binnen 48 uur na de eerste positieve ovulatietest plaats. Dit om te voorkomen dat je denkt dat je eisprong al geweest is nu terwijl dat dus helemaal niet zo hoeft te zijn. En straks loop je je eisprong mis! Vandaag nog klussen en morgen sowieso nog even weer. Je NOD bereken je als volgt: Dag positieve ovulatietest + 48 uur + 14 dagen = je NOD.
Hoop dat ik echt niet te laat ben vandaag.. Eergister geklust, gister niet, hopelijk vandaag nog wel ff..
Officieel is er geen 1 positief.Ik zou dus doortesten.(ik weet dat de actiontesten bij veel vrouwen niet werken) Volgende maand misschien andere proberen? Maar zou ook goed kunnen dat hij nog positief wordt,en je eisprong een keer later is.Tot nu toe is hij iig negatief. Als laatste,ovulatietesten lopen niet altijd op naar een positieve test.Ze kunnen vaker op en aflopen voor je een positieve test hebt,of een knaller uit het niets...alles kan.
Lees vaker dat die action testen niet knallen. Ik weet wel 99% zeker dat er een positieve test tussen zit, ik denk ook 15(1) of 15(2). Gister begon de ovulatiepijn, is nu ietsje minder geworden. Vandaag test weer lichter en heb 9 van de 10 keer mijn ei op dag 15 of 16.. Zou het vreemd vinden als ze nu ineens weer gaan knallen
Ik weet 100% zeker dat er geen positieve test bij zit,zie gebruiksaanwijzing En je lichaam is geen robot,het kan altijd een keer later zijn.Maar het zou ook goed kunnen dat deze testen idd niet goed werken bij jou,en dat je dus beter een andere test kunt gebruiken.Dat maakt overigens deze testen niet positief.
hoor vaak dat deze nooit helemaal knallen. mijn advies? gebruik zwanger en kids. daar word de streep meestal even duidelijk of nog veel donkerder dan de controle streep enne gewoon gezellig maken komende dagen
Gebruikte altijd die van sensitest en die knalden eruit niet normaal, deze dus niet.. eergisteren gezellig gemaakt, gister niet, dus vandaag weer ff en dan ben ik klaar haha
Om 20.00u weer getest (expres paar uur niks gedronken) en hij is gewoon bijna wit. Dus gister mn piek gehad, kan niet anders
Zie mijn vorige reacties...dat zegt niets! Hij kan vaker op en aflopen voor hij knalt,of uit het niets een knaller. En het kan ook dat hij idd bij jou niet werkt...maar op deze testen is geen piek te zien.
Ik temperatuur ook dus ik weet wel wanneer ik een eisprong heb gehad. Vanochtend temperatuurstijging dus gister mijn eisprong gehad Klopt dus allemaal met wat ik eerder zei. Nu afwachten tot nod!