Action ovulatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Tikske, 15 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh ik ga er vandaag mee beginnen met de action testen, ben benieuwd dan. Ik verwacht dit weekend mijn ei, dus dan zou die donderdag of vrijdag moeten knallen. Maar ik zie bij jullie beide de knaller hoor. Als ie weer terugloopt weet je dat de donkerste de piek was... Hopelijk hebben jullie goed geklust!
    Als ik straks denk mn piek te hebben gehad zal ik ook een foto plaatsen hier.

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Als je je temp ook bij gaat houden, kan je dit met de testen vergelijken

3. Tikske

Tikske Actief lid

30 jan 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België
    Zelf vond ik de test niet positief genoeg, maar de volgende 3 dagen had ik wel een hogere temp (ik temp dus ook). En toen kelderde die terug naar beneden en heb ik net nu ik met de ovulatietesten begon een veel langere cyclus, de echt positieve test kreeg ik pas vrijdag en zaterdag en die waren dus mooi even donker en op zaterdag teststreep iets donkerder dan controlestreep, en toch heb ik mijn eisprong gehad op vrijdag volgens mij, want op zaterdag was mijn temperatuur terug omhoog.

4. ugu

ugu Lid

10 nov 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk; 13:)

Hier wil ik ook mijn ovulatie testen aan jullie bieden. .
    Ik denk dat action testen behoorlijk goed zijn..
    Maar, als jullie naar mijn testen kijken, wanneer/ welke dag moesten we klussen :$

Bijgevoegde bestanden:

5. ugu

ugu Lid

10 nov 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn testen bijna op zelfde tijd gedaan en zeker min. vanaf 10 uur. Dus niet met de eerste urine

6. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
  7. ugu

ugu Lid

10 nov 2013
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je test is gelijk denk ik hoor. Maar ik weet het niet zeker en de vakje c moet toch donkerder zijn?

Wat denk je van mijn testen?:)

8. Nipa18

Nipa18 Fanatiek lid

5 okt 2007
    2.838
    71
    48
    Nee als je verder scrolt zie je er meer! En nee c moet niet donkerder zijn maar t!?

9. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

31 okt 2013
    225
    0
    0
    nou mijn testen blijven allemaal licht.. hij had als het goed is gisteren moet zijn. naja we klussen gewoon zo'n beetje om de dag soms paar dagen achter elkaar. ben echt benieuwd wanneer mijn eisprong dan wel komt. ik heb wel raar gevoel in onderbuik (had ik gisteren ookal).

10. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zou mijn testen nog showen. Gistermiddag de eisprong gehad ( ook gevoeld). Mijn lhpiek ook waargenomen op 30 nov/ 1 dec. Vind dat de testen raar opdrogen, er blijft maar een heel dun streepje echt donker. Maar goed, mijn ei is geweest. Nu maar hopen dat gisteravond nog op tijd was met klussen, want doordat ik een weekendjeweg was was de laatste keer ervoor donderdagavond.

Hoop dat de foto te zien is, want heb het nog niet eerder gedaan.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,9 KB
      Weergaven:
      287

Deel Deze Pagina