action ovulatietest

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by roodwit, Nov 15, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roodwit

roodwit Niet meer actief

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met de ovulatietesten van action?
    ik ga ervanuit dat de onderste nog negatief is? En moeten ovulatietesten oplopen? Weet dat ze onbetrouwbaar kunnen zijn met pcos maar dacht probeer het eens. De laatste is van gisteren.

Ik ben benieuwd :)

Attached Files:

2. Monique93

Monique93 Fanatiek lid

Aug 14, 2015
    3,160
    570
    113
    Lh schommelt dus hoeft niet op te lopen, maar vind de onderste redelijk positief dus zou wel ff doortesten. Succes!

3. dolliej

dolliej Fanatiek lid

Mar 24, 2015
    1,683
    1
    0
    Ze kunnen nog donkerder, bij mij liepen ze op. Maar geen ervaring met pcos en ovulatietesten, hoop je snel reactie krijgt

4. roodwit

roodwit Niet meer actief

Oké ze kunnen dus nog donkerder.. ik test vandaag sowieso ook nog. . Gelukkig morgen naar de gyn dan zien we het hopelijk ook op de echo maar wou mn eisprong niet missen vandaar dat ik die testen eens wou proberen.. bedankt voor jullie reacties.

5. HP12

HP12 Actief lid

Sep 17, 2015
    388
    0
    0
    Ik weet niet hoe het werkt mrt pcos, maar als ie echt positief is zijn ook bij de actiontesten beide streepjes even donker. Ik zou zeggen nog even doortesten.

6. Komkommer

Komkommer Actief lid

Oct 26, 2015
    252
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ovu testen van de action gebruikt en bij mij is ie nooit positief geworden. Wel donker maar echt niet negatief.
    Maar ik had geen pennestreep, wel brede streep.

7. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hier ook pcos en heb altijd door middel van testen mijn eisprong gevonden.

8. roodwit

roodwit Niet meer actief

Oké :) nou ik ga gewoon nog even door met testen. . Hopelijk komt er snel een ei aan. . Heb wel al 7 dagen rekbaar slijm maar dat heb ik vaker langere tijd voor mijn eisprong. Heb normaal lange cyclussen maar in oktober ineens op dag 31 na curretage een eisprong.. Nu zit ik op dag 21 na miskraam,het lijkt alsof deze keer mijn eisprong nog eerder zal zijn. . Ben benieuwd.

9. roodwit

roodwit Niet meer actief

Kan je ovulatietest ook nog positief zijn na je eisprong? Mijn temperatuur is namelijk al 2 dagen hoog. . En zie hieronder. . Raar toch?

Attached Files:

Share This Page