een korte cyclus? WOEHHHH!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Diyaa, 16 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

wie heeft dit meegemaakt?

Ik heb na het verwijderen van Spiraal heel lange cyclus gehad.
    93 dagen
    63 dagen
    7nov maandstonden
    vandaag dag 10.

vandaag uit nieuwsgierigheid een ovulatie test gedaan en tot mijn verbazing een positieve test. Ik weet dat het niet een knalkleur is maar dit gaat de goede kant op. Dit betekend voor mij dat ik een zeer korte cyclus gaat krijgen!!!

ovtest 16 nov.jpg

2. Lisa2001

Lisa2001 Actief lid

21 mei 2013
    302
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het nooit eerder gehad, omdat geen enkele ovulatietest positief bij mij werd. Wel overigens gewoon een eisprong.

Ik weet wel dat ik soms een donkerdere streep had en dat die de dag erna ineens weer helemaal licht kon zijn. En dat het bij mij dus geen garantie was.

Natuurlijk hoop ik het voor jou wel! Vaak zijn ze wel oplopend bij andere dames. Hopelijk heb je een lekkere korte cyclus deze maand!

3. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

wat vervelend Lisa. ik heb vaker gehoord dat ovtesten niet goed werken bij heel veel dames.

Ik heb gelukkig goede ervaring ermee. Vorige maand had ik mijn ei op 23 okt met een knal test erachter gekomen en NOD 7 nov.

dus ik hoop dat dit klopt :D

4. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

31 jul 2014
    4.944
    681
    113
    Dit is geen positieve test.

5. Tailsy

Tailsy Actief lid

4 okt 2015
    250
    0
    16

Inderdaad, de test moet net zo donker of donkerder dan de controlestreep zijn. Ik heb ook wel eens zon streep als jou gehad en dan de volgende dag geen streep... maar hopelijk heb je snel een knaller!! :D

6. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

nee. dit is ook geen positive test maar het gaat de goed kant op. ik weet dat het donkerder moet worden :p

7. Diyaa

Diyaa Niet meer actief

nee klopt. maar de tweede streep kleurt al mooi op.

bedankt voor reageren :)

8. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hoeft helaas niets te zeggen, hij kan morgen weer zo goed als wit zijn helaas!

9. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    is idd geen positieve test miet even donker of donkerder dan de controlestreep zijn

10. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ook geeft een positieve test geen garantie eitje ook echt springt. Had dik positieve testen in begin cyclus en yerug op dag 20-21. Dankzij temperatuur zag ik dat eitje niet was gesprongen op dag 13 maar wel na dag 21. Veel succes volgende dagen

11. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Deze is idd niet positief! Dit is een extra gevoelige toch? Heb je deze eerder gebruikt? Bij mij zijn deze namelijk de hele maand zo...

12. Komkommer

Komkommer Actief lid

26 okt 2015
    252
    1
    16
    NULL
    NULL
    Je test kan zomaar morgen ineens heel licht zijn en overmorgen weer heel donker.
    Een donkere test betekend helaas niet dat het de goede kant op gaat.

Deel Deze Pagina