Ik ben zo dom geweest om op 5dpo een test te doen.ik weet niet wat me bezielde maar denk gewoon dat ik een voorgevoel had. Ik teste dus licht positief met 2 testen (testpoint en 2- besure ) met dezelfde urine. Maar omdat ik het toch niet vertrouwde heb ik met mijn volgende urin een kruitvattest gedaan. Negatief Vandaag weer een tespoint en 2 -besure dipstick gedaan ook negatief. Nu wil ik graag jullie ervaringen of mening Kan ik nog positief testen deze ronde of is het nu niet meer mogelijk? Ik baal als een stekker!!!
Die witte test ziet eruit alsof ie niet goed is doorgelopen. Op de dipstick zie ik wel wat vaags, maar 5 dpo is echt te vroeg om positief te kunnen testen.. weet je wel zeker wanneer je eisprong is geweest?
5 dpo is wel erg vroeg. Volgens mij is er dan nog niet echt kans geweest voor innesteling. Ik denk dat ze dus vals positief zijn en je mss over een paar dagen alsnog positief kan testen! Mss reageerde je test nog op hoge concentratie lh?!
Lieve dames, Ja ik weet het zeker van mijn ei. Ik had op woensdag 6 januari een positieve test om 11.00 Woensdag middag was die negatief en de volgende ochtend had ik een hogere temperatuur. En ben blijven doortesten met ovulatie testen. Ik schrok zelf toen ik de streepjes zag. Maar ik ben nu bang dat ik voor deze ronde de hoop mag opgeven. Want nu zijn mijn testen gewoon negatief. ik voeg een duidelijkere foto toe.
Teuntje83, Dit is een testpoint. En ja hij lijkt mij ook positief. Het streepje verscheen ook meteen met het doorlopen van de test. Maar nu zijn de testen negatief. Ik ben bang dat ik misschien een vroege innesteling heb gehad die toch mis is gegaan. Zou niet de eerste keer zijn Ik zou graag weten of iemand ook zoiets heeft gehad en toch nog positief heeft getest?? Ik wacht de reacties af.
Ik zie een roze streep en een streep is een streep zeggen ze... Wel zou ik er erg voorzichting mee zijn. Het is namelijk wel erg vroeg voor het eitje om ingenesteld te zijn.. Hij kan dus ook reageren op je eisprong of je bent wel zwanger maar kan nog mis gaan... Ik zou op 12 dpo past een test doen. Of als je echt niet kan wachten wat eerder...
Dan lijken ze op de kruitvat testen Maar ik zou als ik jou was overmorgen, of als je niet kan wachten, morgenvroeg nog eens met ochtendurine testen. Ik heb er verder geen ervaring mee, sorry..
Ik zie de streepjes duidelijk. Ik zou toch proberen een paar dagen af te wachten en dan weer testen. Een negatieve test op 5 dpo zegt nog helemaal niets over of het deze ronde wel of niet raak is
Ik denk eerder dat de testen hebben gereageerd op je eisprong. Helaas doen zwangerschapstesten dat dus ook is gebleken 😱