Hoi dames.. Zouden jullie eens een kruidvat 2v5 test voor me kunnen uploaden van dat je 5 weken zwanger was? Ik wil graag weten of ik een beetje goed zit op dit termijn met de hoogte van hcg.
niet iedereen maakt even veel of even snel hcg aan he. als je testen mooi oplopen is het toch goed. lekker genieten nu mijn kv 2v5 test was met 5 weken en 1 dag goed donker. de teststreep was donkerder dan de controle streep
En zelfs als je testen mooi oplopen betekent het niet dat de zwangerschap goed zit. Dus probeer nu maar gewoon even te genieten van het zwanger zijn, en dan zie je het op de eerste echo wel!
Ja sorry, genieten lukt nog niet echt. Verlies soms wat rode en bruine afscheiding. Vind t dood eng. Mijn test is nog niet even donker. Morgen 5 weken.
Ik denk niet dat dat altijd wat zegt? Ik had vorige keer met 4.6 nog geen donkerdere test streep dan controlestreep maar op cb al wel 3+. Geen idee waarom de test dan niet knalde?
Mijn test was met 5weken ook aan de " test kant " het donkerst Maar eerste zwangerschap liep hij ook heel traag op met 5 weken nog best licht streepje maar is ook goed gegaan Kortom het is bij iedereen anders
@RoGiJuLi Dit is wel een echte heuse knaller. Enig idee bij hoeveel hcg zo n test gaat knallen? Vind t wel bijzonder dat t bij alle zwangerschappen t heel erg verschilde bij mij maar qua termijn zat ik elke keer wel zo goed als op de dag af goed (dus nier voor of achteruit gezet bij echo). Dus ondanks zelfde termijn gaf t ene zwangerschap toch duidelijker streep dan andere keer
Mijn teststreep is nooit donkerder geweest dan de controle streep. Ik ben toch echt hartstikke zwanger. Het is altijd afwachten de eerste tijd en daarna ook nog trouwens....
Prachtig hoor bij mk en oudste deed ik cb + test op 1 dag overtijd. Dat kon niet donkerder. Bij jongste alleen 3x getest en erg licht. Overigens alle zwangerschappen bloedverlies gehad. Bij jongste nog met 11 wk een hele plas, hij is 1. Dus bloed etc zegt niet voldoende.
Nee geen enkel idee. Maar ik had die keer een vroege innesteling want ik testte op 6 dpo al heel vaag en 7 dpo een licht streepje
Bedankt allemaal! Heb wel weer iets meer vertrouwen. Ik ben nu in Milaan dit weekend met een vriendin. Even wat anders aan mijn hoofd.
Zeker mooie testen. Mijn test met 5 weken van KV was net een fractie lichter dan de controlestreep. CB + knalde en was heel donker, dipstick was even donker als de controlestreep. Hcg is ook geprikt op dezelfde dag in de ochtend (gestest met middagurine) en was 890.