Deze test vd action is van vanochtend, dacht die is negatief maar net kijk ik en volgens mij zie ik toch wat, wat vinden jullie??
Je foto is erg onscherp Na hoeveel tijd heb je hem weggelegd toen je dacht dat hij nega was en hoeveel later zag je dit staan?
Ik zie wel een streepje, helaas gaf bij mij de action altijd indrooglijntjes. Zou een nieuwe test doen en niet buiten de tijd aflezen
Na twee uur zag ik het streepje ineens, de vorige test was wel nog lichter als deze.. ik weet ook absoluut niet waar ik in mn cyclus zit na mn mk in juli die loopt zo raar., morgen maar weer proberen dan...
Hij moet echt wel binnen de tijd verschijnen. Alles buiten de tijd moet je als negatief zien. Dus binnen de tijd negatief? Dan test gelijk weggooien en niet meer naar kijken Succes met de volgende test!
Ik zie niets op de foto's, ze zijn ook wel onscherp... Maar je bent toch al vanaf de 12e ofzo aan het testen? Als je zwanger zou zijn zou de test toch al lang moeten knallen? Ben je jezelf niet gewoon aan het gek maken?
Ik denk dat ik zie wat je bedoelt, maar het streepje dat ik denk te zien staat denk ik wat te ver van de controlestreep. Zou je op de foto misschien kunnen aanduiden waar je m ziet? Of op de test zelf en een nieuwe foto maken.