Hoi dames, Even n vraagje..ik heb zondagavond n positieve cb ovu test gehad en toen ook seks gehad..maandagochtend en avond ook positief en toen ook echt pijn gehad. Vanmorgen ook nog positief en net weer getest en nu is ie negatief maar nog steeds beurs gevoel aan de linkerkant. Zijn we vanavond te laat als we nog seks hebben? Aangezien er nu geen piek meer is..maar nog wel pijn heb of zegt dit niet veel? Hoop op jullie advies
Kzou t zeeeeker nog even gezellig maken. Je ei spring 24 tot 48 uur je piek. Deze is wat lang bij jou maar kan zeker dattie vanavond of morgen springt.
Advies opgevolgd hoor hihi! De ovulatietesten zijn nu ook negatief, alleen kan je dus eigenlijk nooit precies weten wanneer je ei echt springt. Ja alleen door middel van temperaturen toch? Ik ga er meestal maar vanuit wanneer het vruchtbare slijm, de pijn en ovu testen negatief worden dat mn ei is gesprongen maar zeker weten doe je het dus nooit..nu maar weer afwachten! Pfff
Haha ja zag idd later dat het al over gisteren ging Ja alleen met tempen weet je het zeker, maar dan soms nog steeds niet het precieze tijstip ofzo. Ik zou er zelf in jouw geval vanuit gaan dat hij gisterenavond/vanmorgen gesprongen is en voor de zekerheid morgen 26.10 als 1DPO aanhouden Dan zit je altijd wel goed!
Als je ovulatietest weer negatief is hoeft dat niet te betekenen dat je eisprong is geweest. Meestal is je eisprong binnen 48 uur na een positieve test
Ja dat klopt..maar ik heb zondagavond, maandag ochtend en avond en dinsdagochtend positieve cb ovu testen gehad..dus wanneer dan mn eisprong is? Voor mij n raadsel haha
Ja dat klopt..maar ik heb zondagavond, maandag ochtend en avond en dinsdagochtend positieve cb ovu testen gehad..dus wanneer dan mn eisprong is? Voor mij n raadsel haha
Ze zeggen dat je de eerste positieve test moet aanhouden. Welk merk test je? Sommige merken zijn wat te gevoelig en zullen langer positief aangeven namelijk (kruidvat bv)
Heb elke keer met sensitest dipsticks getest en toen die steeds donkerder werden heb ik de roze van clearblue gepakt en toen ie positief bleek zondag heb ik die maandag en dinsdag ook gebruikt. Dinsdagavond was ie negatief.