Action Ovulatietesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamabri, Oct 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

May 19, 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ik weet nu eigenlijk wel zeker dat mijn piek is geweest. Net weer test gedaan, niet met ochtend urine. Maar hij loopt af...

Attached Files:

2. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

Jun 5, 2013
    208
    0
    16
    Female
    Flevoland
    Ik heb vandaag mijn eerste ovulatietest van action gedaan, ging eigenlijk naar de winkel voor een fohn hahahahha! Ik zag ze liggen endacht meenemen! Voor dat geld.... Hoe plaatst ik een foto? Dan kunnen jullie even helpen met beoordelen hihi( ik zit op de site via mn telefoon is het dan ook mogelijk een foto te plaatsen?)

3. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Als je naar 'plaats reactie' gaat, kun je via het paperclipje een foto uploaden. Als je dan teruggaat naar je typvenstertje, kun je bij het paperclipje je foto aanklikken.
    Ben benieuwd!

4. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    Net een topic geopend met vragen over ovulatietesten van de kruidvat

*zit nu op de fiets naar de action* :D:D

5. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

Jun 5, 2013
    208
    0
    16
    Female
    Flevoland
    image.jpg
    Dit is dus de ovulatietestdie ik net heb gedaan. Is denk ik gewoon negatief maar weet natuurlijk niet hoe betrouwbaar ze zijn hihihi

Ik had gisteravond trouwens superhelder vruchtbaar slijm dus hij kan wel kloppen qua hoe donker hy nu is. Of ik heb vanavond/morgen mijn piek, of ik heb gister mijn piek gehad en hij loopt nu af. Ben benieuwd!

6. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Is dit je eerste test?
    Misschien had je gister je piek. Ik zou het voor de zekerheid vanavond maar even heel gezellig maken ;)

7. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

Jun 5, 2013
    208
    0
    16
    Female
    Flevoland

Ja haha ik heb ze net gekocht! Ik heb het gister ook gezellig gemaakt hahaha maat een extra keertje kan nooit kwaad he ! :D

8. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

Jun 5, 2013
    208
    0
    16
    Female
    Flevoland

Hahahahaha!

9. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    Ik heb ze binnen, heb 4 pakjes opgehaald.. dus 20 testen..

Deze maand voor de eerste keer, alleen heeft het waars weinig zin ivm pcos...
    Ik ga ze deze maand gewoon allemaal gebruiken als nodig is.. begin al snel met testen en ben eens benieuwd wat de testen doen..
    Voor dat geld kan ik het niet laten :D

10. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

May 19, 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Mamavanjhs, ik dacht ook dat het nog moest oplopen, terwijl het dus hoogstwaarschijnlijk mijn piek was (die eerste)

Daarom deed ik 's avonds nog een test, Die dus al lichter werd. Vanmorgen helemaal licht...

11. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

Jun 5, 2013
    208
    0
    16
    Female
    Flevoland
    Mijn eerste van vanochtend om 11 uur was precies zoals die van jou eerste, mijn tweede van net (17.25) is al een stuk lichter... Ben benieuwd! Even nog gezellig maken vanavond hahahaha

12. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

Jun 5, 2013
    208
    0
    16
    Female
    Flevoland
    @dreamchild ik ga morgen rond 11 uur weer testen zelfde tijd als vandaag, ik ga om dezelfde tijden wat drinken zodat het zo gelijk mogelijk is. Even kijken of ie ook een stuk lichter wordt zoals bij jou! Ik denk dat mijn piek ook gister of iets vroeger vanochtend is geweest. Gek haha want eigenlijk heb ik over 2 dagen mn vermoedelijke nod. Verschuiven maar weer hahah!

13. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

Apr 10, 2013
    2,571
    0
    0
    Ze worden dus wel snel geel die testen net als de zwangerschapstesten van de action....

14. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

Jun 5, 2013
    208
    0
    16
    Female
    Flevoland
    image.jpg

Zo zien zeruit, tijden staan erop hopelijk leesbaar :D

15. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Jouw piek is inderdaad geweest hoor :)
    Hoop dat je nog op tijd bent geweest ;)

16. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

May 19, 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Denk dat we allebei hetzelfde hebben dus. Voor de zekerheid ga ik denk ik ook nog maar eens wat gezelligheid brengen vanavond.

Ben vanmorgen peettante geworden, mijn zus is bevallen. Het is zo snel gegaan dat ze me niet eens meer kon bellen dat het was begonnen. Een mooie meid erbij! Ik kan er niet vanavond heen, we kunnen niks meer regelen qua oppas (het os ook 80 km verder) dus het wordt echt pas dit weekend dat ik haar kan zien. Ik wil een mandje maken voor haar, met elke dag een cadeau. Jammer dat ik niet het laatste cadeautje kan doen met een positieve test van mij haha want ik weet natuurlijk nog niet of het raak is...

Ik hoop wel dat deze testen mij een beetje geholpen hebben,,... Als ik gister niet die test had gedaan, had ik verwacht dat mijn ei later zou zijn....

17. xElles

xElles VIP lid

May 24, 2013
    9,575
    2,232
    113
    Oe gefeliciteerd! Leuk :)
    Succes met het maken van je mandje. Een positieve test was leuk geweest, maar er zijn nog genoeg andere leuke dingen te verzinnen toch :)

18. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

Jun 5, 2013
    208
    0
    16
    Female
    Flevoland
    Oh wat leuk gefeliciteerd!!! Nou ik zitus op cyclusdag 28 :S... Dus boor mij was t puur een uitprobeersel omdat ik ze zag liggen, mijn vorige ovutesten zijn nog niet positief geweest en ze zijn al 4 dagen op haha! Dus misschien een late eisprong gewoon.... Zwanger is het niet want die testen blijven negatief haha! Maar ik klus door met de hoopdat dit t moment is! Veel plezier vanavond Dreamchild hahaha! Hopelijk zien we elkaar binnenkort in een Zwanger Zijn topic!

19. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

Mar 12, 2007
    1,813
    1
    36
    Voor mij de eerste keer dat ik ovulatie testen gebruik, Heb er 20 in totaal dus ik dacht begin gewoon vast met testen... was eens benieuwd na hoe er een streepje kan ontstaan...

Eerste vanmiddag 13.00 uur en tweede om 18.00

Tot mijn verbazing staat er al een streepje, weliswaar heel licht.. maar hij staat er wel... die moet nu dus donkerder gaan worden als het goed is...!? maar zit pas op dag 8 :(

Of zou het dan echt "positief" geven door pcos?

Attached Files:

20. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

Jun 5, 2013
    208
    0
    16
    Female
    Flevoland
    Ik hoor ook weleens dat ovulatietesten niet oplopen, maarheb in genoeg gevallen gezien dat dat wel kan gebeuren. Hopelijk worden ze donkerder voor je! Maar pin je er dus niet teveel aan vast als hy niet oplopend donkerder wordt, er hoeft dan niks mis te zijn gelukkig :D ! Hy zou zo plotseling een dag ineens kunnen knallen!

Share This Page