mamavanhjs: de van 11.00 uur is goed duidelijk, maar zou eigenlijk geen pos test zijn (nog niet 2 gelijke strepen) maar die van een paar uur later is veeeeeeeeeeeeel lichter, dus zou ik toch denken dat de piek er al was Dreamchild: Wat leuk: gefeliciteerd met je petekind! Ik kreeg vanmorgen te horen dat die van mijn man en mij onderweg is, als alles goed gaat! Ik mag vandaag weer beginnen met ovulatietesten
@mamabri ja ik denk dat de piek ook al is geweest haha! Gelukkig hebben we het de dag voor deze test ook gezellig gemaakt en ook 2 dagen daarvoor dus ik hoop dat het goed is geweest!!
Pcos en ovutesten gaat niet samen nee. Je hebt een verhoogd lh door de pc o s en zal dus altijd een streepje krijgen. Soms zelfs knallend terwijl er niks zit.
Hmmmz, vind al zo vreemd... Cd8 en dan al licht streepje Of zou dat eventueel kunnen mocht mijn cyclus weer 29 dagen zijn, dat hij er aan komt? Gister (cd9) was het streepje wel iets donkerder, zelfde tijd.. maarja, net weer getest (cd10) -weliswaar anderhalf uur eerder-, maar deze is alweer stuk lichter... Hopeloos bezig dus waarschijnlijk
Oh echt? Gekke vraag dan misschien, ik heb eigenlijk ook altijd een 2e streepje op een ovulatietest, wel met een duidelijke piek erin hoor, maar is dat wel normaal dan?
Als je 14 dagen na die piek ongi word zou er waarschijnlijk wel een eitje gesprongen zijn. Maar meestal geeft een ovutest positief aan terwijl er niet eens een eitje zit wat op springen staat. Ik heb ook honderden testjes gedaan tot ik bij de gyn kwam pcos bleek te hwwbben en te horen gekregen dat dat dus niet samen gaat haha.
Okee, er is mij inderdaad ook niks gezegd over dat ik testen moest gebruiken.. niet door HA en niet door gynaecoloog.. 2 dec hebben we een afspraak bij fertiliteitskliniek, Maar zag dat ze ze nu dan bij action hadden dus heb 4 dozen gehaald om gewoon eens te proberen... Mijn eitje is laatst wel een keer gegroeit, maar niet genoeg om te springen en dit is blijven zitten als cyste (ofzoiets, moet nog even vragen hoe dat precies zit dan ) Zou dat daarmee te maken kunnen hebben dan?
Mama bri dan heb je toevallig wel een eisprong gehad. Ik word wel ongi ja met pco. Soms na 28 dagen wn soms pas na 100 dagen. Ik krijg bij dag 14 een steek in mijn eierstokken dus eisprong dan dag 28 ongi. Of krijg op dag 86 die steek en word dan op dag 100 ongi. Maar ja om nou 86 dagen die ovutest te gaan gebruiken haha kost knaken.
Ik ga er vanuit dat ik gewoon eisprongen heb. In het verleden ook gewoon getemperatuurd en volgens de grafiek heb ik dan een eisprong (volgens de arts) En ik heb ook kinderen gekregen (al duurde het vaak wel lang voor ik zwanger raakte) Maar ik vroeg het omdat er stond dat iemand met pcos altijd een 2e streepje heeft op een ovulatietest en dat heb ik dus ook, wel licht en dan ineens een donkere piek die weer licht wordt, vandaar dat ik het me dus afvroeg of dat normaal is.( altijd een streepje)
Volgens mij is dit ook niet bij iedereen perse zo, maar de kans is erg groot. Zo heb ik het tenminste gehoord en gelezen Bij mij ook nog steeds een streepje, gister iets donkerder dan de rest
Zijn ze bij jou dan ook echt even donker als de controlestreep? Ik gebruik alleen die van action, waarschijnlijk gister piek al want vandaag wer lichter... maar lang niet zo donker als controlestreep Wij waren denk ik te laat eergisteravond wel geklust, 2 x zelfs Gister niet en vanmorgen wel... na het veegje roze heb ik vl meteen wakker gemaakt
Nee, net een halve tint lichter, wel heel goed zichtbaar, maar omdat de z&k goed positief is ga ik daar van uit.
Okee, dan kan het dus wel goed wezen dat ik mijn piek gister heb gehad en vanmorgen mijn eisprong heb gehad (krampen en roze veeg)
Nu zijn de twee wachtweken ladies! Hahaha ik ben zo ongeduldig! Vooral omdat ik al op cyclusdag 32 zit hahahah! Wel verelend zo laat pas een ovulatie, nog nooit eerder meegemaakt. Hoera voor ovulatietesten haha anders hadden we m zomaar gemist! Babydust voor allemaal en hopelijk spreken we elkaar binnenkort in het zwanger zijn topic!