Action Ovulatietesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamabri, Oct 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

Wat denken jullie ? wel geklust vandaag :D

Attached Files:

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

3. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38

4. Hondagirl24

5. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

Jun 5, 2013
    208
    0
    16
    Female
    Flevoland
    Positief hoor Honda!!! Veel plezier nog vanavond! Hij was bij mij iets lichter en de dagen erop allemaal wit dus ik had echt net na mn hoogste piek getest, gelukkig wel geklust op de dag dat ik denk mn piek te hebben gehad. Dus je timing is priiiiiima hahahah!

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

7. Hondagirl24

dankje heb ook links een steek ben benieuwd of dat de ei-sprong kan zijn :D cuc6 meid

8. mei2013

mei2013 Lid

Oct 18, 2013
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier helaas geen foto, maar ook bij mij zeker weten mijn eisprong gehad (aan mijn lichaam en temperatuur te merken) en op donderdagochtend (rond 10.30) een vrij donkere streep met action-test en vrijdagmiddag (rond 17.00) weer. Beiden niet even donker of donkerder dan de teststreep, maar wel vrij donker. Gisteren en vandaag beduidend lichtere streepjes. Nu kan het goed zijn dat mijn piek pas donderdagmiddag is geweest, maar nu ik dit topic zo lees vraag ik me af of de teststrepen bij de action-testen misschien gewoon niet zo donker worden als de controlestreep. Ik ben benieuwd naar meer ervaringen.

9. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

May 19, 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Hoe lang na je eisprong blijven testen eigenlijk nog streepjes aangeven? (ben ik benieuwd naar!)

10. Mamavanhjs

Mamavanhjs Actief lid

Jun 5, 2013
    208
    0
    16
    Female
    Flevoland
    Bij de een is er maar 1 positief en bij de ander is hij drie dagen lang positief! Kan heel erg verschillen dus hihihhi

11. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

May 19, 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Maar ik bedoel lichte streepjes en dus aflopend is... :) ik had mijn piek en hij blijft maar streepjes geven. Nu 2 dagen niet getest, ga zo nog een keer doen om te kijken of het nu helemaal wit is.

12. minimuis

minimuis Fanatiek lid

Aug 17, 2007
    4,066
    5
    38
    Female
    Ovulatietesten kunnen een hele cyclus 2 streepjes geven dus helaas zegt dat niks alleen als je test weer positief word kan je zwanger zijn.

13. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

May 19, 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    #73 Dreamchild, Nov 4, 2013
    Last edited: Nov 4, 2013
    Okee! Dank je!

Nu was ik op weg weer naar de action, maar werd terug gefloten door manlief. En ineens liep mijn hele planning in de war. Nou ja, morgen nog een poging.

14. mamabri

mamabri Niet meer actief

15. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

Apr 1, 2013
    638
    0
    16
    Female
    De testen lijken wel hele duidelijke pieken te geven he?

16. mamabri

mamabri Niet meer actief

ja, absoluut. Het enige wat mij opviel ivm Z&K testen (heb ze tegelijk gedaan) was dat hij op de Z&K de teststeep nét iets positiever was dan de controle streep, zoals het hoort dus.

Bij de actiontest zit hij er qua kleur echt een fractie verschil lichter, dat je net even twijfelt, maar hij droogt wel donkerder op, maar ze knallen eraf hoor, ze zijn duidelijk. Ik vond ze in elk geval fijn!

17. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

Aug 10, 2010
    11,954
    31
    48
    Female
    Publieke sector
    Na 1 perfect doosje: hele mooie oplopende testen!

Nu doosje 2 geopend: 3 van de 5 deden het niet en 2 waren heel vaag waar ik juist knallers verwachtte.

Dus nu maar vertrouwen op mijn lichaam...

18. Mirtje87

Mirtje87 Bekend lid

Apr 1, 2013
    638
    0
    16
    Female
    Ok, nou ik moet nog even wachten. Mijn vriend vindt het onzin nu. 'We hebben toch alle tijd?' zegt hij dan! En ach, hij heeft gelijk ook :) Maar heb ze wel alvast gekocht, haha ;)

19. Sarabethje

Jun 10, 2007
    8
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    HOI
    Ik volg dit ook een beetje op.
    Ben ook begonnen met testen maar voor mij is het echt onduidelijk wanneer moet je nou precies vrijeen met een dubbele streep of net de dag erachter.
    Kan iemand me helpen????

20. Sarabethje

Jun 10, 2007
    8
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    HOI
    Ik volg dit ook een beetje op.
    Ben ook begonnen met testen maar voor mij is het echt onduidelijk wanneer moet je nou precies vrijeen met een dubbele streep of net de dag erachter.
    Kan iemand me helpen????

Share This Page