Action Ovulatietesten

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by mamabri, Oct 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Die waren op de 17e echt positief hoor! In principe is het de bedoeling dat je eisprong hebt 24 tot 48 uur na je positieve test. Vrijen moet je daar net voor doen en tijdens is handig voor erbij, maar als je net ervoor gevreeën hebt liggen de zaadjes al op de loer, zeg maar :)

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Bij mij ook maar 1dag positief, maar klopte wel met me temp, die schoot de dag erna naar 37 dus nu rustig afwachten.. Voor eisprong schommelde deze tussen 36.5 en 36.8 na eisprong tussen 37 en 37.2

3. geheimpjee

geheimpjee Actief lid

Oct 31, 2013
    225
    0
    0
    ik gebruik deze ook...ik lees even mee :D

4. Sarabethje

Jun 10, 2007
    8
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener

Blijkbaar toch verkeerd gekeken want vandaag ongesteld geworden gisteren begon het al heel erg licht en als ik dan ga tellen klopt er helemaal niks van want volgens mij is 17 +14 nog steeds geen 30 november

5. Sassie1981

Sassie1981 Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    2,888
    617
    113
    Heb je een regelmatige cyclus? Tijd tussen eisprong en NOD is niet altijd 14.

6. Tikske

Tikske Actief lid

Jan 30, 2007
    265
    0
    0
    Thuismama
    België

Tijd tussen eisprong en ongesteldheid is idd niet perse 14 dagen, is normaal tussen 10 en 14 dagen, dan klopt het mooi.

7. Sarabethje

Jun 10, 2007
    8
    0
    0
    Sociaal pedagogisch hulpverlener
    Dan snap ik er nog minder van volgens mij lag de 14 dagen na ei volgende menstruatie vast als dat ook al niet meer klopt wt dan nog wel volgens mij heb ik gewoon piek gemist om wanhopig van te worden zit al heel de dag met dikke rode huilogen pfffffffffff

8. knvs90

knvs90 Fanatiek lid

Jan 3, 2013
    2,362
    0
    0
    Zuid-holland
    Sarabethje.. het hoeft niet perse 14 te zijn.. bij mij schommelt het tussen de 9 en 14!
    Zoek maar is op google luteal fase..

9. Inayae

Inayae Actief lid

Nov 29, 2013
    101
    0
    0
    Hard aan het werk voor een baby
    Ik heb 5 pakjes ovul testen gekocht en heb pcos. Volgens de gynaecoloog gaat dat niet samen. Ik krijg elke keer 2 hele lichte streepjes te zien en 1x 2 donkere strepen.

Share This Page