Na dagen voor de gek te zijn gehouden door mijn lichaam, geeft de test een donkerder streepje. Ik dacht echt afgelopen zondag de eisprong te hebben gehad. Ik vond het wel raar omdat de testen van zwanger en kids licht bleven. Sinds maandag de action testen gebruikt en deze lopen nu op. Buikpijn(lopen doet pijn), opgezette buik, rugpijn..
Zo zag mijn test er uit op 28 oktober, en kijk nu naar mijn banner (we hebben 1 keer geklust in deze ronde, wegens omstandigheden en alleen de avond van posi test) Ik zou toch zeggen, lekker klussen!
Ik vind die ovu testen van action maar niks, of ligt aan mij. Heb deze maand voor eerst getest, en vanaf cd 8 al een licht streepje, cd 13 net als die van jou, daarna weer lichtere streepjes en cd 19 weer zo een streepje.. Weet dus niet wat ik er van moet denken helaas
Gefeliciteerd! Werd de test bij jou niet donkerder? Ik test vanmiddag en vanavond ook nog wel. Maar sowieso vanavond gezellig klussen.
De z&k zijn gewoon hartstikke prima....juist de action zou ik niet gebruiken. Ik zou het bij een merk houden deze van de action is iig niet positief nog
Ik heb 8-11 mijn eisprong gehad ( op gevoel en met een positieve zwanger&kids ovulatietest op 7-11 ben ik er wel vrij zeker van ) en toen had ik een donkere action test, zoiets als jou test, maar nu heb ik nog steeds elke dag zo'n donkere action test. dus voor mij werken ze niet echt goed z&k blijft bij mij lang licht en word pas donker 1 dag voor dé piek test. maar action gaat van licht naar donker en blijft een week hetzelfde
Jawel, bij de eerste donkere streep (cd13) had ik een lichtroze veeg slijm (deze had ik op cd12 ook) en alle bijbehorende kwaaltjes. Vandaar dat ik ook echt dag cd13, tot ik weer posi teste op cd 20 Kwaaltjes zijn aangehouden en had ik dus op cd 20 ook Op cd18 heb ik echt een giga kramp gehad 5 min rechtsonderin de buik (eierstok), nog nooit zo gehad. Kwaaltjes zijn oa, krampjes, steekjes, samentrekkend gevoel in de bm en buik.. heel gevoelige borsten soms en misselijk.. ook veel meer hoofdpijn, en heel erg veel witverlies (dun,waterig) wat normaal dik en erg plakkerig is Maarja, zal wel weer niks zijn
Voor mij geld dat ik bij mijn eerste test dezelfde kleur had als deze van jou, in de avond alweer lichter. De dagen erna nog getest, bleven lichter worden. En nu met de action getest op zwangerschap, positief. Vandaag nog even kv gehaald, ook positief. Ik denk dat die van de action niet even donker zijn als je ei er aan komt. Het kan natuurlijk ook zijn dat het niet bij iedereen hetzelfde werkt. Elk lichaam is anders...
Nr 6 is van gisteren. Nr 7 en 8 van vandaag. Streep blijft donker. Iemand een idee? Buikpijn is erger geworden. Vooral opstaan en lopen zijn behoorlijk pijnlijk.
Yep! De volgende dag was het streepje weer licht. Dan was de eisprong gewoon toen ik de erge buikpijn had, dus donderdag. Vandaag had ik weer doorzichtig slijm, wat later overging in dikker en cremekleurig slijm. Geen idee wat dat nou weer was. Voor de zekerheid een ovu test gedaan, maar die was licht.
HOI Ik volg dit ook een beetje op. Ben ook begonnen met testen maar voor mij is het echt onduidelijk wanneer moet je nou precies vrijeen met een dubbele streep of net de dag erachter. Kan iemand me helpen????