Wie testte later pas positief??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door nikie86, 27 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Overtijd, krampen, negatieve test maar geen ongi? Bij wie bleek het uiteindelijk toch een zwangerschap te zijn??

Ben even benieuwd....

Ben zelf nu 2 dagen overtijd, heb wel menstruatiekrampen (best hevig, gaat wel op en af) en wat wittige/roze afscheiding. Had eergister een negatieve test in handen :( mss toch te vroeg?

Voel me niet ongi maar ook niet echt zwanger ......:) FRUSTRERENNDDDD wat zit elk uur op de wc om te kijken of ik wat roods zie ;)

2. Melgje

Melgje Niet meer actief

Hai Nikie,

Hoe was dat bij je eigen zwangerschappen dan? Want ik zie dat je helaas al twee miskramen hebt gehad.

Ik testte bij mijn dochter pas na een week positief. Het kan dus wel.... maar ja dat is bij iedere vrouw anders.

Ik heb ook roze/bruine afscheiding en mijn NOD is eigenlijk vrijdag of zaterdag pas dus ja ik zit ook in spanning. We kunnen niets anders doen dan afwachten. Misschien over een weekje nog eens testen?

Sterkte en succes.

3. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb jij nu al bruine afscheiding dan? Dat is al vroeg, of heb je dat vaker?

Ja helaas zijn deze zwangerschappen in miskramen geeindigd :( maar ik testte wel al 2 dagen voor NOD positief dus ja...

Ik haat die onzekerheid gewoon...t kan beide kanten op en wil duidelijkheid pfff ;) ik ga dinsdag even testen als ik nog niet ongi ben. Ik hou je op de hoogte! xxxxx

4. Melgje

Melgje Niet meer actief

Ja dat is goed! Nee heb ik normaal nooit daarom ga ik toch hopen op innestelingsbloed. Vrijdag de 18e heb ik positief ovulatietest gehad, dat weekend geklust. 4 dagen daarna begon roze afscheiding met naar de wc gaan en dat was vandaag voor het eerst bruin. Snap er niets van.... word ik nu vroeg ongesteld? Heb ik namelijk nooit. Gek he?

Hoop voor je dat het positief is en natuurlijk dat het vruchtje gezond is en bij jullie blijft.

5. Melgje

Melgje Niet meer actief

HEB IK OOK!!! hihihi :(:x:(:(

6. Lypu

Lypu Niet meer actief

Ik was/ben 60 dagen overtijd en vandaag heb ik voor het eerst een positieve test in handen! Wel heel licht dus voor de zekerheid wil ik nog andere testen gaan doen.

Dus die 2 dagen overtijd kan inderdaad nog te vroeg zijn. Ik zou nog even geduld hebben. Succes!

7. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @melgje: dat zou heel goed een innesteling kunnen zijn geweest. Ik heb verder geen last van mijn innestelingen toen gehad...zover ik terug kan denken, tenminste geen oudbloed of rare afscheiding. Nu ook deze maand geen innesteling gevoeld zover ik weet. Ik heb 3 dagen geleden tijdens de sex wel wat rozige afscheiding gehad. Maar heb nu nergens last van....ik kijk elk uur maar nog niks te zien.
    Heb jij verder nu last van krampen?? Wanneer is je NOD dag?

Heb vandaag een nieuwe test gekocht maar wil wachten tot woensdag of donderdag. Ik heb ooit wel eens een uitschieter gehad naar 33 dagen maar dat was maar 1 keer. Verder altijd een normale cyclus (rond de 27 dagen). Maar goed we moeten afwachten he :cool: wordt wel steeds zenuwachtigerrrrrrrr !!!!!! Mss test ik wel eerder haha

@lypu: zo meid dat is wel een erg late positieve test ;) maar niet al te min een positieve!! Dus gefeliciteerd!! Wanneer ga je nog eens testen??

8. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Hier inmiddels 3 dagen overtijd, geen positieve test, geen ongesteldheid!

9. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mamvk: vervelend he als je niks weet :( wanneer heb jij getest?

10. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik hoop stiekem ook nog steeds op een wonder.....

11. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Hier ook dag 6 na NOD, gisteren nog eens een negatieve test gehad.
    Ik probeer er even niet meer aan te denken, heb al 6 tests gedaan.
    2 voor NOD omdat ik wat symptomen had, en 4 erna. Verschillende redelijk gevoelige tests gebruikt.

Al 1 miskraam achter de rug, hier word je echt zenuwachtig van.

Alle 2 uur min naar het toilet om zeker te zijn dat er nog niks gebeurt down under.

12. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    @xpoppetje: hoe zit het met jouw cyclus??

@louloulo: jeetje meid, kan je helemaal begrijpen. Rot situatie he als je niks weet! :( hier t zelfde! zeker als je overtijd bent en negatieve testen hebt. wanneer ga je weer testen??

Ik heb vandaag getest! En dacht een hele lichte streep te zien!!!! Maar ja kan ook zijn dat ik IETS wil zien :(;) pfffff frustrerend!!! Heb nog steeds krampen maar geen bloed of afscheiding te zien. Ik wacht nog 2 dagen en als ik dan nog niet ongi ben weer een test :)

Ik ga spoken zien denk ik hahahhaha

Hoe ist met de rest???

13. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    Wauw! Spannend!! foto? hihi

14. Dehi

Dehi Actief lid

18 mei 2013
    468
    134
    43
    Brabant
    Hoi Dames,

Ik zal mijn verhaal even vertellen, misschien wel fijn voor jullie gemoedstoestand:).
    Ik had nadat ik met de pil gestopt was best een ontregelmatige cyclus..(30/40dagen).
    Op Moederdag was ik na een cyclus van 35 dagen nog niet ongesteld.. Vond dit toch wel vreemd omdat zich er geen enkel teken was dat het gauw zou komen. Normaal voel ik het wel redelijk aankomen zeg maar. Ik heb dus toen getest en deze was negatief. Vreemd maar goed zo'n test liegt niet dacht ik. De hele volgende week nog steeds niks. Nou ik op zaterdag de andere test gedaan (had kv2v5 in huis). Ik ging er eigenlijk vanuit dat deze ook weer negatief was. Maar tot mijn verbazing was deze meteen positief. Ik snapte er niets van dus meteen hup naar de winkel voor een clearblue met indicator.. Deze gedaan en daarop stond tot mijn grote verbazing 4+ of te wel dat zou betekenen dat ik al 6+ weken zwanger was. Ik had dus eigenlijk op Moederdag al wel positief moeten testen. Hoe het kan dat het toen zo negatief was weet ik ook niet, maar feit is nu wel dat ik ondertussen bijna 28 weken zwanger ben van een klein ventje!:)
    Dus meiden heb geduld en dan hoop ik dat jullie allemaal heel snel een mooie positieve test in handen hebben!

15. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is idd een mooi verhaal :) hoop dat t bij mij ook zo is maar dit is mijn 2e test al. Had er eentje voor mijn NOD gedaan, zon 3 dagen en nu dus 3 dagen naar mijn NOD. Zie iets heeeel lichts, maar dan echt heel licht (denk ik). Maar t maakt me onzeker want ik denk iets te zien..helaas kan ik er geen foto van maken omdat ik t zelf nauwelijks zo met t blote oog zie.

16. Mamvk

Mamvk Fanatiek lid

29 sep 2013
    1.043
    0
    0
    Mooi verhaal, geeft de burger moed :)

Hier inmiddels 4 dagen overtijd niks te zien! Grr... Heb 2 voor nod gedaan omdat ik het gevoel had dat het best wel eens zo kon zijn. Vervolgens op nod 1 en gister 1... Alle 4 niks :( maar inmiddels ook geen ongesteldheid te zien en voel ook niks aankomen!

17. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Echt frustrerend allemaal, hoop dat iedereen hier snel uitsluitsel mag krijgen!
    Ja, mijn cyclus is een beetje raar.. Na mijn onttrekkingsbloeding netjes na 28 dagen mijn menstruatie gehad, was ik superblij mee! Toen kwam er iets raars: na 8 dagen 'last' van bloedverlies, maar het was alleen maar oud bloed.. Het heeft echt een paar dagen aangehouden en ik dacht eerst aan wat 'naschokken' van mijn eerste echte menstruatie, dit omdat ik dat met mijn pil ook had.. Soms verloor ik dan alleen maar oud bloed en dat was het dan!
    Maar goed, later ook nog gedacht aan een innestelingsbloeding, maar die kans leek me vrij klein.. Inmiddels al 5 keer getest en allemaal negatief!
    Heb wel het idee dat ik meer en vloeibaarder wit/doorzichtig slijm verlies, maar misschien komt dat omdat ik er nu zo mee bezig ben. Hiervoor hield ik me daar niet zo mee bezig eigenlijk.
    Ik heb verder geen kwaaltjes of symptomen en voel me ook niet zwanger, geen idee wat het verder nog kan zijn!
    HA doet in dit stadium van het ontpillen nog niks, dus ik wacht gewoon nog af. Neemt niet weg dat het ontzettend vervelend is om op een volgende menstruatie te moeten wachten!

18. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ik wist ook eigenlijk niet wat ik met die cyclus van 8 dagen aan moest.. Heb hem voor de zekerheid gewoon meegeteld, maar als ik dat niet als een menstruatie mag beschouwen, ben ik vandaag geen 32 maar 40 dagen overtijd..

19. Louloulo

Louloulo Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.249
    6
    38
    NULL
    Belgie
    Nieuwe testen besteld op bol, morgen komen die aan dus waarschijnlijk donderdag ochtend nieuwe test.

Pfff gisteren gedacht dat ze begonnen waren maar was wat wit verlies, dit gaat al een paar dagen op en af. Vandaag weer niks meer van wit verlies. :(

20. nikie86

nikie86 Fanatiek lid

28 jun 2013
    1.161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff dat iedereen idd maar snel uitsluitsel mag krijgen. Wat is wachten erg zeg en die onzekerheid al helemaal....

mamavk: wanneer ga je weer testen?

Louloulo, ik heb al 2 miskramen gehad. Ik weet dat ik zwanger kan worden....maar het moet deze keer echt blijven zitten! :) Laat weten als je getest hebt he?!

xpoppetje, het kan goed nog oud bloed zijn van je vorige menstruatie of van t ontpillen. Ik weet toen ik van de pil ging nergens last van had maar dat is bij iedereen verschillend. Bij sommige duurt het maanden voordat ze een eigen, regelmatige cyclus hebben. Maar wacht het idd nog even af, al weet ik dat je gewoon een normale cyclus wilt. Dan weet je in ieder geval dat t gezond werkt van binnnen (dat had ik tenminste) en kun je je ei en het klussen een beetje plannen :p

Deel Deze Pagina