Hallo dames. Nog een week tot mijn nod maar toch heb ik weinig hoop voor deze ronde. Heb weer behoorlijk pijnlijke borsten en dat heb ik altijd een week voor mn ongi. Zijn er meer dames die precies dezelfde 'menstruatie' klachten hadden en tch zwanger bleken? Ik probeer er maar gewoon vanuit te gaan dat ik ongi word..dan kan het alleen maar meevallen!
Ik zie duidelijk een streep! Over 2 dagen weer testen. Ik had ook een hele lichte streep (Action). Toch twijfelde ik. Een zwangerschaptest van Clearblue (digitaal) was overduidelijk!
Hallo dames. Inmiddels ben ik 2 dagen'overtijd'. (Uitgegaan van gemiddelde cyclus). Tot gisteren had ik nog enorm pijnlijke borsten, af en toe hoofdpijn, puistjes. Nu ineens is bijna alles weg. Zijn er meer dames die dit hebben gehad?
Ja wel gehad, werd toen helaas ook ongesteld. Zegt natuurlijk niets, ieder lichaam is weer anders Nog geen zwangerschapstest gedaan?
Nee durf nog niet te testen. Ik wil zowieso wachten tot dinsdag, al valt dat niet mee😉. Heb nog wel wat gevoelige borsten en wat lichte buik krampjes maar verder helemaal niets meer. Het blijft afwachten😊
Ik heb je testen even bekeken maar ik vind ze alle 3 niet positief. Waarschijnlijk zou je een dag na de laatste wel positief hebben getest. Dat zou dan op zondag zijn. Dan zou maandag/dinsdag je ei zijn geweest en zit je nu nog voor je nod En stel dat die van zaterdag toch positief was zou je ei oo zondag/maandag zijn geweest en zit je ook nog steeds 1-2 dagen voor nod ipv dus overtijd te zijn Succes met afwachten!!
Helaas! Had net een test gekocht en toen ik ermee naar de wc wilde gaan werd ik ongesteld. Ze kunnen de kast in. Volgende ronde mss meer geluk😢
Ik baal wel een beetje idd..maar we houden de moed er maar in. Hoe is het met jou? Ben jij zwanger? Zijn jullie bezig voor een kindje?