action ovulatietesten..

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by moeder254, Apr 6, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Foto is gelukt☺☺☺

2. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Hoi dankjewel.

Dikke kans dat je je ei idd gehad heb,
    Ik ga voor je duimen! :)

3. moeder254

Dankje ☺...ik zal jullie op de hoogte houden😉...

4. moeder254

Hallo dames. Nog een week tot mijn nod maar toch heb ik weinig hoop voor deze ronde. Heb weer behoorlijk pijnlijke borsten en dat heb ik altijd een week voor mn ongi. Zijn er meer dames die precies dezelfde 'menstruatie' klachten hadden en tch zwanger bleken? Ik probeer er maar gewoon vanuit te gaan dat ik ongi word..dan kan het alleen maar meevallen!

5. Mama van J

Apr 10, 2015
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Vandaag een action test gedaan,

Wat denken jullie ?

Groetjes

Attached Files:

6. moeder254

Is dat de zwangerschapstest? Dan lijkt hij mij positief😊

7. Cathalea78

Apr 6, 2015
    64
    1
    0
    NULL
    Rotterdam
    Ik zie duidelijk een streep! Over 2 dagen weer testen. Ik had ook een hele lichte streep (Action). Toch twijfelde ik. Een zwangerschaptest van Clearblue (digitaal) was overduidelijk!

8. moeder254

#28 moeder254, Apr 18, 2015
    Last edited by a moderator: Apr 18, 2015
    Hallo dames. Inmiddels ben ik 2 dagen'overtijd'. (Uitgegaan van gemiddelde cyclus). Tot gisteren had ik nog enorm pijnlijke borsten, af en toe hoofdpijn, puistjes. Nu ineens is bijna alles weg:(. Zijn er meer dames die dit hebben gehad?

9. Babs77

Babs77 Bekend lid

Mar 10, 2015
    710
    82
    28
    Ja wel gehad, werd toen helaas ook ongesteld. Zegt natuurlijk niets, ieder lichaam is weer anders Nog geen zwangerschapstest gedaan?

10. moeder254

Nee durf nog niet te testen. Ik wil zowieso wachten tot dinsdag, al valt dat niet mee😉. Heb nog wel wat gevoelige borsten en wat lichte buik krampjes maar verder helemaal niets meer. Het blijft afwachten😊

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,002
    15,621
    113
    Nabij Utrecht
    Ik heb je testen even bekeken maar ik vind ze alle 3 niet positief.
    Waarschijnlijk zou je een dag na de laatste wel positief hebben getest. Dat zou dan op zondag zijn.
    Dan zou maandag/dinsdag je ei zijn geweest en zit je nu nog voor je nod :)

En stel dat die van zaterdag toch positief was zou je ei oo zondag/maandag zijn geweest en zit je ook nog steeds 1-2 dagen voor nod ipv dus overtijd te zijn ;)

Succes met afwachten!!

12. moeder254

Helaas! Had net een test gekocht en toen ik ermee naar de wc wilde gaan werd ik ongesteld. Ze kunnen de kast in. Volgende ronde mss meer geluk😢

13. Babs77

Babs77 Bekend lid

Mar 10, 2015
    710
    82
    28
    Oh jammer! Hopelijk kan je ze volgende maand wel gebruiken met een positief resultaat

14. moeder254

Ik baal wel een beetje idd..maar we houden de moed er maar in. Hoe is het met jou? Ben jij zwanger? Zijn jullie bezig voor een kindje?

Share This Page