Goedemorgen ladies, Ik heb zojuist getest met een Kruidvat plus testje. In eerste instantie zag ik niets maar toen ik na 10 minuten na het doen van de test keek zag ik deze streep. Is dit nu wel of niet geldig? Of is dit een indrooglijntje? Alvast bedankt
Volgens mij is de streep wel even breed als de controlestreep toch? In dat geval heb ik goede hoop voor je. Ik heb het persoonlijk helemaal niet zo op die plustesten. Vaak verschijnt er na afleestijd op die krengen namelijk een streepje, veelal een pennestreepje, wat negatief betekent.
Istie na langere tijd nog donkerder geworden? Bij mij was het de action test die de eerste keer positief zei (na 10min), deze met het plusje heeft hem 2 dagen later bevestigd.
deze lijkt mij toch echt positief hoor ik vind hem voor een indroger te duidelijk en het is geen pennestreep maar een dikke plus dus ik zeg zwanger
ik vind het rot testen, bijna altijd wel een streepje... ook kv 2x5 niet meer wat het geweest is, ik vals positief getest. ik ga dus zelf voor dikkere en duidelijkere streep. succes
De + testen van kruidvat zijn niet zo prettig in gebruik. al lijk ik wel iets te zien.... Denk dat je beter (over)morgen kunt testen met de kv 2v5, deze zijn een stuk duidelijker, en al helemaal zo dicht bij je NOD