ovulatie testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sabine12, 29 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sabine12

sabine12 Niet meer actief

1430306326628.jpg

Hoi hoi..
    Kan iemand mij helpen! Ik heb een hele regelmatige cyclus (tot nu dan) en zou maandag mijn eisprong moeten hebben.. nu had ik andere maanden precies 2 weken later een positieve ovulatie test, afgelopen maandag dus niet. De bovenste is dus van vanmorgen 11 uur, en dit is bij mij positief. En een temperatuur vanmorgen van 36.6.. (hou me temperatuur bij) kan het nu zijn dat ik nu mijn eisprong heb? Heb dus nu net weer een test je gedaan en die wordt weer negatief.. Heeft iemand en idee of ik nu mijn eisprong nog kan hebben??

Ik hoor graag van jullie!! Liefs sabine

2. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    Deze twee testen zijn beiden negatief. Ik kan hieruit dus niet opmaken wanneer je eisprong is of was. Je temperatuurt ook, dat is een meer betrouwbare methode om je eisprong op te sporen. Maar dan weet je pas dat hij geweest is als hij al geweest is ;)

Je cyclus kan door 1000 verschillende redenen anders zijn dan voorgaande cyclussen. Een laat ei is dus goed mogelijk.

Ik zou nog even doortesten en zeker ook blijven temperaturen. Dan kun je hem niet missen. Succes!

3. sabine12

Bedankt voor je reactie :)

Ik heb nog nooit een donkere streep gehad, en dit is voor mijn doen al een enorme duidelijke streep. Maar dit is dus geen duidelijke streep?
    Hij moet dus echt donkerder zijn?

En je temperatuur moet lager zijn dan normaal toch tijdens een eisprong?

Sorry voor alle vragen! ;)

4. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Het kan best zijn dat ie bij jou wel de meest positieve is en dat je ei er nu aankomt. BIj mij waren ze ook nooit knallend. Test nog even door. Heb je eerder deze week nog meer testjes gedaan?

5. sabine12

#5 sabine12, 29 apr 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 apr 2015
    Bedankt voor je reactie :)

Oke.. dat denk ik zelf eigenlijk ook, andere maanden heb ik ze namelijk ook zo gehad.. alleen dan precies 14 dagen na me menstruatie.

Ja, test vanaf donderdag.. steeds negatief. En ook normale temperatuur. Tussen de 36,7 en 37,0.
    Vanmorgen dus een temp van 36,6..
    Maar al wel vanaf donderdag cervixslijm..

Kan ik zonder een positieve ovulatie test een eisprong hebben gehad? Lijkt me niet toch? En omdat me temperatuur nu ook gezakt is.. en nu dus een iets duidelijkere streep heb..
    Heb wel sinds gisteren af en toe krampjes.. ook wat meer naar me lies toe.. en vandaag ook, en rugpijn.. en misselijk, dit had ik de vorige maand ook.. maar ja of dat iets zegt..

Ik wordt hier zo onzeker van haha :( Maar maris22 heb jij dus ook zulke testen gehad?

6. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Met tempen ben ik niet bekent,maar mijn ovutesten waren vaak een rijtje van lichte strepen en één donkerdere en dat was mijn lh piek ,daarna was ik zwanger ;) OOk mijn zwtesten waren altijd laat donker haha
    Ik zou even doortesten en gezellig maken met je man,probeer je niet al te onzeker te voelen...

7. sabine12

Oke dankje wel voor je reactie! ;)
    We gaan maar afwachten, en verder testen ;)

Misschien nog anderen die dit zo hebben mee gemaakt misschien?

8. ennass

ennass Actief lid

17 apr 2015
    227
    1
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon doortesten!
    Ik ben voor het eerst begonnen met ovulatietesten deze maand
    En dacht echt dat ze nóóit positief zouden worden maar dit zijn mijn testen van gisteren en vandaag (onderste is van net)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      14,4 KB
      Weergaven:
      3
  9. Rosa887

Rosa887 Niet meer actief

Sabine die van de kruidvat kunnen goed knallen hoor! Dus zou nog even door testen!

Ennass mooie testen! Veel plezier nog vanavond of morgen! :)

De mijne liep gisteren tegen het donkere aan maar vandaag was hij weer wat lichter.. ik ga dus door testen wat het was mijn piek nog niet!

10. Adriana85

Adriana85 VIP lid

20 okt 2010
    6.081
    25
    48
    TS: het streepje moet idd minstens even donker zijn als de controlestreep en dat is hij niet op jouw testen. Je temperatuur schiet als het goed is omhoog op de dag van de eisprong.

11. sabine12

Oke, ik zie inderdaad dat ze bij jullie echt duidelijker zijn..
    Maar, testen jullie zo vaak per dag ja?! Is dat slimmer om te doen..
    Kan de piek dan nog komen nu, ook 16 dagen na je menstruatie?

Dan test ik inderdaad nog maar even door.. ben benieuwd dan.
    Dank jullie wel voor jullie reacties! Super..

12. sabine12

1430317661618.jpg

Hm... nog een test gedaan..beetje hetzelfde als vanmorgen.. maar vergeleken gisteren loopt hij op.. afwachten dus maar en onder tussen gewoon door klussen dus haha ;)

13. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Lekker knuffelen en doortesten. Ik denk dat ie wellicht nog komt.
    Ik testte rond 11 uur en 19 uur. Was bang de echte piek te missen....

14. sabine12

Oke!
    Nou dan test ik nog even door..
    Afgelopen week was de test dus steeds negatief, dus dat is nu wel positief dat ik nu een lijntje krijg..

Vind het alleen wel laat.. morgen al dag 17, maar dit is dus wel mogelijk?

15. Doetie

Doetie Bekend lid

26 sep 2011
    554
    33
    28
    Vrouw
    Friesland
    Heb je vaker langere cyclus gehad?
    Het is wel mogelijk dat hij nu paar dagen later is en je cyclus iets langer wordt

Succes!

16. sabine12

Nou eigenlijk niet nee.. standaard 28 dagen.. nou ja ik ga afwachten haha. :)

17. ennass

ennass Actief lid

17 apr 2015
    227
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar nu ook last van Sabine,
    Mijn ei ligt een week later dan ik dacht!
    Zou volgens mijn app over 8 dagen al ongi moeten worden en vandaag pas een piek
    Dus of een hele korte L-F of mijn cyclus
    wordt wat langer dan de gemiddelde 31 dagen..

18. sabine12

Ja ennas?
    En ook steeds negatieve testen gehad wanneer je eigenlijk je eisprong zou moeten hebben? Of test je niet?
    Het is dus wel mogelijk...
    Heb je ook klachten als je je eisprong hebt of dat niet?

19. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    Kan wel gewoon 28 zijn, maar dat je lf lengte na je ei korter is.

20. ennass

ennass Actief lid

17 apr 2015
    227
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ja en gisteren toch nieuwsgierig en weer getest toen was t streepje ineens een stuk donkerder (was eerlijk gezegd er vanuit gegaan dat ik geen ei heb/t gemist heb) maar vandaag toch een knaller!

Deel Deze Pagina